Nyheter från föreningen
20% i rabatt hos Endorfin
3 dec
Lerum Energi: Stöttar meningsfull fritid och lokalsamhället
26 nov
SAVE THE DATE Tjejdagen 10 januari 2026
25 nov
Fasadsystem – Mer än bara fasader, en stolt sponsor av ungdomsidrotten
19 nov
Sparbanken Alingsås: En partner som bygger värde i Floda
14 nov
Information gällande tränare
11 dec, 23:28 0 kommentarer
Hej alla föräldrar,
Vi vill berätta att David tyvärr kommer att sluta som ledare för P15.
Vi är så tacksamma för all tid och engagemang han har lagt ner på laget och för barnen.
Som ni vet är all verksamhet i vår innebandyförening helt ideell – inget hade funkat utan att föräldrar ställer upp och hjälper till.
För att kunna fortsätta ge barnen roliga träningar och matcher behöver vi nu bli fler ledare i laget.
Det behöver inte vara svårt eller tidskrävande att vara med som ledare.
Man behöver inte kunna massa innebandy i förväg – det viktigaste är att vilja vara med och skapa en härlig lagmiljö.
Vi hjälps åt och stöttar varandra.
Så: om du kan tänka dig att hoppa in som ledare (eller hjälpa till runt laget på något sätt), hör gärna av dig.
Alla insatser, stora som små, betyder mycket för barnen och för att laget ska fungera.
Tack för att ni är med och gör det här möjligt!
Mvh
Christoffer, Erik & Martin
Ledare P15
Saknade matchställ
14 okt, 18:44 4 kommentarer
Hej alla föräldrar!
Vi samlar in de gamla matchställen och lämnar successivt ut nya. Som det ser ut i skrivande stund så saknas det tio tröjor av det gamla stället, vilket vi behöver få in för att lämna åter till klubben. Vi hade uppskattat om dessa kom in till oss i samband med träning eller match så snart som möjligt.
Med vänlig hälsning,
Ledarna, genom David
Kioskansvar vecka 48 (24-30/11)
26 sep, 22:09 0 kommentarer
Hej!
Jag kommer nu att ta över rollen som kioskansvarig för laget efter Louise. I tisdags deltog jag på ett informationsmöte med klubben och vill här dela lite viktig information med er.
När vårt lag är kioskansvarigt innebär det att vi bemannar kiosken i hallen under alla matcher en hel vecka, måndag–söndag. Det gäller alltså alla matcher som finns inlagda i Nova.
Matcher och tider kan komma att ändras, så se detta som preliminärt
Innan jul har vi blivit tilldelade vecka 48. Just nu ser planeringen ut så här:
Dag/datum Match(er) Matchstart Kiosktider
| Fredag 28/11 | JAS HJ18 | 19:30 | 18:45–21:00 |
| Lördag 29/11 | Herr Div 1, Herrjuniorer | 15:00 | 14:00–19:00 |
| Söndag 30/11 | P12, F15, P16, Herr Div 4, Herrjuniorer | 12:15 | 11:30–20:00 |
De flesta av er har tidigare stått i kiosken, så mycket kommer att kännas igen. Jag kommer ändå gå igenom rutinerna lite närmare när det blir aktuellt.
När det närmar sig vecka 48 återkommer jag med ett bemanningsschema där ni ser vilka pass ni är tilldelade. Om någon behöver byta pass är det i första hand upp till er själva att lösa det, men jag hjälper gärna till om det skulle behövas.
Tack på förhand för ert engagemang – tillsammans gör vi det möjligt att både spelare och publik får en bra upplevelse i hallen!
Gabriel
Kioskschema v48 P15
10 nov 2024 3 kommentarer
Hej,
Nu är schemat klart för v48 då P15 har ansvar för kiosken i Novahallen. Veckan är som vanligt späckad med innebandymatcher och de allra flesta har fått pass. Behöver ni byta pass löser ni det sinsemellan i laget.
Information om hur man gör i kiosken finns att läsa på flodaibk.se (fliken Café Nova -> dokument) samt på plats i kiosken. Koden till boxen med nyckel till förråden är 1990. Ansvaret att larma av hallen ligger inte på kioskansvarig.
Nytt för i år är att kiosken har ansvar för att ta entré vid vissa matcher. Vi har en div 2 - match på fredagen där vi har ansvar för detta. Jag kommer att vara på plats och bistå då detta är nytt för alla.
Eftersom golvet i Novahallens samtliga utrymmen är känsligt för vatten och spill får inga säckar bli stående med risk för att de läcker drickaslattar. När vi tömmer behållarna med pant är det därför viktigt att säckarna kommer ut ur hallen direkt. Jag ansvarar för detta blir gjort.
Jag har koll på om det mot förmodan blir sena ändringar i spelschemat och återkommer om det skulle blir något sådant. I kioskschemat har jag utgått ifrån barnens namn, fyll som vanligt i namn och telefonnummer på den som ska stå i kiosken. I schemat finns även info om vem som är ansvarig för att ta med hembakat eller frukt (orange-markerad).
Länk till kioskschemat: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZNkJ5ghw7MDugdNrtZLctK6b-RGLG30ZsN04dnX2OjY/edit?usp=sharing
Har ni frågor tveka inte att höra av er
Vi ses i Novahallen!
Lollo
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
|
Tis 16/12
17:50-19:20 |
Avslutning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 13/1
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 20/1
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 27/1
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 3/2
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 10/2
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 17/2
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 24/2
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 3/3
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
|
Tis 10/3
17:50-19:20 |
Träning P15
Floda Nova B-hallen |
