Prenumerera
Info inför Södertälje Open
23 okt, 21:39
Hej alla föräldrar! Södertälje Open närmar sig med stormsteg. Vi ledare har försökt få till ett datum för föräldramöte men det har helt enkelt inte hunnits med och inte gått att få till. Därför kommer nu ett infomail inför cupen istället så får vi satsa på att ha ett föräldramöte efter cupen. Informationspunkter inför cupen:Med vänlig hälsning Ledarna PU15 Orange
- Skjuts till och från cup
- Vi är 10 st killar som ska med och spela och 1 coach. Vi behöver således minst 3 st bilar för att ta oss till cupen
- Jag kommer köra en bil så då återstår två st bilar.
- Jag kommer skicka ut en kallelse till alla som ska med på cupen för att identifiera vilka som kan skjutsa och därefter sätta upp körschema.
- Betalning till chaufförer
- Tidigare har vi tagit 100kr per spelare man tar i sin bil enkel resa.
- Skjuts på plats mellan matcher
- Samma gäller här, vi behöver tre bilar på plats för att ta oss mellan match-hallar och lunch/middag samt skolan vi bor på. Jag har min bil så två till behövs här.
- spelschema
- Vi har tre matcher i gruppspelet på nedan tider:
- Fredag 14.20 Brunnsäng
- Fredag 18.20 Brunnsäng
- Lördag 11.20 Lillhaga
- Sedan kommer vi spela minst 1 match till på Lördag och sedan beror det på hur det går.
- Återställning av sovsal
- Återställning av sovsal sker på söndagen, oklart vilken tid då vi inte vet i dagsläget om vi har matcher på söndagen eller ej. Men här behöver vi hjälpas åt så gott vi kan 🙂
- Mellanmål till spelarna
- Tidigare år har vi handlat gemensam mellis till alla killar. Om detta fortsatt är sättet vi vill göra det på behöver vi synka oss i föräldra-chatten i WhatsApp kring det. Jag är öppen för det mesta och kommer se till att möjlighet att handla eget mellis på plats kommer finnas om vi vill köra på det.
- Packlista
- Luftmadrass/liggunderlag
- Sovsäck/sängkläder
- KUDDE!
- Galgar för upphängning av matchkläder + handduk
- minst 2 handdukar
- överdragskläder till och från match
- MATCHKLÄDER
- Eventuellt för-handlat snacks, men tillfälle att handla på plats kommer tillhandahållas.
- Underkläder/Strumpor till efter varje match. Vi duschar efter varje match.
- Duschtvål
- Fickpengar för handling av snacks + eventuellt mellis
- Vi äter samtliga måltider tillsammans i cupens anordnade lunch/middagslokaler
- Övriga frågor
- Ni är välkomna att ställa övriga frågor till mig, Fredrik Hjelm, via telefon eller mail.
fredrik.hjelm@tpl.postnord.com- 0727043494