Dela nyhet
Säljkrav Bingolottos uppesittarkväll
8 okt, 19:51
Hej!
I år har styrelsen beslutat att alla utövare (barn & ungdomar) i föreningen ska sälja lotter till årets uppesittarkväll.
Lotterna kommer finnas för upphämtning på idrottsplatsen följande dagar och tider:
Söndag 23/11-25 kl 09:00-10:00
Söndag 30/11-25 kl. 18:00-19:00
Söndag 14/12-25 18:00-19:00
Säljkrav på 3 lotter per barn eller 6 lotter för familjer med flera barn i föreningen. Varje lott, oavsett valör räknas som 1 lott. Har man möjlighet får man självklart sälja fler!
Vi kommer skicka ut en kallelse till samtliga barn och ungdomar i föreningen Där vi kommer att ta upp alla era försäljningar. När man sålt klart, så lägger man in ett JA i kallelsen och noterar hur många lotter man sålt. Tex 3 enkel, 1 dubbel, 1 trippel.
Har man fler barn i familjen, då registrerar man sin försäljning på ett barn och väljer Nej på kallelsen på syskon, samt skriver in namnet på det syskon som sålt i fritextfältet.
Kostnad per lott:
Enkellott 100:-
Dubbellott 200:-
Trippellott 300:-
Nyårslott (enkel) 100:-
OBS! Säljer man många lotter, så uppskattar vi att man lägger in sin beställning relativt omgående, så vi inte står utan lotter i december!
Lotterna kommer finns för upphämtning i klubbstugan vissa datum i december, vi återkommer med info om detta! Betalning sker i samband med upphämtning av lotterna.
BingoLottos Uppesittarkväll bjuder på 5 bingospel, miljoner i potten och sänds i TV4 och på TV4 Play, kl. 19.30 den 23 december!
Frågo kring försäljning hänvisas till barnarpsif@gmail.com
Har man inga aktiva barn i föreningen, men vill stötta Barnarps IF ändå, då beställer ni era lotter genom att maila barnarpsif@gmail.com. Uppge hur många lotter ni vill köpa samt namn och kontaktuppgifter, så hör vi av oss när det är dags att hämta dem! Lotterna kommer finnas tillgängliga från v. 45 om man har behlvbför att hämta tidigare
2025-10-10
Styrelsen stänger kommentarsfältet, tar med sig all feedback från senaste dagarna och säkrar en tydligare kommunikation framåt.
Är man intresserad av hur vi jobbar i sektionerna, i styrelsen eller kring ekonomiska beslut eller har andra funderingar så är man alltid välkommen att ta kontakt. Antingen direkt med ansvariga alternativ via barnarpsif@gmail.com.
Förslag i hur vi ska arbeta som förening är alltid välkommet som motioner på årsmötet alternativ genom dialog via sektionerna eller styrelsen.