Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Athra B. 9 jun, 15:55
Hej 👋
Hur gäller det med bilbingo ska man vara från 17-22 eller ska man dela tiden. Eller hur har ni tänkt det är lång tid och vi har bilbingo v. 28 också.
Anna N. 10 jun, 15:03
Hej! Det är tyvärr långa pass så man står mellan 17-22 på de långa passen. Det är helt okej att som förälder dela det med andra men då ansvarar man för att dela upp det själv. Åh det är tufft när man får fler bilbingo-pass samma år, jag har också lyckats med det under andra år. Tyvärr är det så att det räknas per barn och lag man har i de tre olika sektionerna så har man otur lottas man i alla lag man är med i (även om det är en rolig uppgift så förstår vi ju att den kräver tid och planering). Det vi kan lova är ju att vi har koll på vilka som varit på bilbingot för F19 och det får man inte igen nästa gång det är vår tur.