Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Nina 23 apr, 14:14
👍🏻
Amanda L. 23 apr, 14:34
Kan någon tänka sig att byta mellan kiosk v17 och bilbingo v27? Vera fyller år 1/7, arbetar gärna inte på bilbingot då..🤞🏼
Sabina O. 23 apr, 14:42
Check ✔️ på första kiosktjänsten
Frida E. 23 apr, 16:16
Amanda, om ingen kan byta så kan vi ta erat pass på bilbingot då 🙂
Rasmus H. 24 apr, 17:33
Jag kan ta fredag i kiosken 4/9.
Marwa A. 24 apr, 18:28
Kan ta söndag 6/9
Amanda L. 27 apr, 15:53
Tack, vad snällt Frida! Då kan vi ta kiosk 6/9 istället👍🏼👍🏼
Marwa A. 27 apr, 16:05
Hur många behövs de i kiosken 6/9 för de är enda gången vi kan!
Marcus G. 27 apr, 18:59
Matchschema är inte lagt för hösten ännu så vi vet inte hur många som behövs. Vi noterar er kommentarer här inför höstens uppdrag.
Mikaela M. 20 maj, 17:52
Hej. Är det någon som vet hur många man ska eller bör vara i kiosken när man är kallad att stå där? Är det båda vuxna från spelarens familj? Ser att Tilde har meddelat kan ej för söndagens kiosk, så undrar om man klarar det på 1 pers?
Martina S. 20 maj, 17:54
Det är 1 vuxen. Vi står på söndag, vi har bytt med Tilde.
Mikaela M. 20 maj, 18:24
Tack för svar, Martina
Linnea 30 maj, 14:55
Som jag tolkar det så står inte Jill kvar på pass 2 bilbingo vecka 27. ? I så fall kan vi ta kiosk på barnarpsdagen vecka 35 istället
Marcus G. 2 jun, 21:32
Jag som ändrat fel, Jill är kvar på pass 2. Meya har bytt med Vera pass 3.