Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
20 maj 2013 3 kommentarer
Idag har vi köpt in 25 st nya bollar i storlek 4 och lika många i storlek 5. Det är bra Selectbollar och innebär en kostnad på 8 000 kr. Vår verksamhet växer och vi hoppas nu att våra träningsbollar ska räcka till då vi nu har över 50 bollar i vardera storleken.
Det är mycket viktigt att minimera svinnet av träningsbollar. Vi uppmanar nu alla våra ledare och ungdomsspelare att vara varsamma med bollarna och att se till att alla bollar som används även återlämnas i förrådet. Vi måste alla vara beredda att leta upp bollar inom Sportcentrum efter träningar och matcher.
Vi vill också påminna alla våra ungdomsledare om vår nästa ledarträff, måndagen den 10 juni kl 18.30 i Klubblokalen.
Tomas Lund/Bosse Tallbo
Ungdomsansvariga
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
David Ström 20 maj 2013
Kan vi inte märka några av dessa bollar matchboll så vi har bra bollar när det är matcher? Och förvara dessa på något annat ställe.
Trayno 20 maj 2013
ja
Andreas J 20 maj 2013
Kan vi inte också komma överens om hur många bollar det ska vara i varje säck. Om alla vet om att det ska vara t ex 15 i varje så underlättar det livet. Vi i P05 behöver ca 30 bollar på varje träning. Även västar verkar ha blivit en bristvara. Finns möjligheten att även få fler färger och bättre ordning även på dessa?!