Dela nyhet
Ansvarsfördelning inför cup
20 feb 2018 0 kommentarer
Hej!
Tack för alla svar vi fått in angående vad ni vill hjälpa till med under och inför vår cup/spel som vi anordnar den 17:e mars! De som ej svarat har vi placerat in där ni behövs, se dokument. Är det något som verkligen inte passar så hör gärna av er. Om alla kan ställa upp med en förälder så bör vi få det hela att rulla smidigt men all hjälp är givetvis välkommen så kan man komma flera är det mer än välkommet! Förhoppningen är att vi inte missar mer än en match.
Vi kommer inom kort skapa individuella supertext-grupper för varje ansvarsområde för att i bästa möjiga mån kunna planera varje moment.
Följande hjälp behövs ifrån alla:
- Hitta en huvudsponsor till cupen som ev. också kan namnge den. Prisidé 2-3000kr
- Hittat matchsponsorer till de individuella matcherna (5-10 platser) där företaget kan nämnas av speakern i samband med match samt att de syns i matchprogrammet. Prisidé 500kr
- Insamling av priser från företag till våra aktiviteter på plats.
Matgruppen:
T.ex. planera inköp av mat. Planera meny samt pris. Schemalägga bemanning av grillen. Planera mat till alla spelare.
Aktivitetsgruppen:
Vilka akriviteter vill vi ha? Priser? Inköp av t.ex lotter. M.m.
Sekretariat/sarggruppen:
Planera bemanning av sekretariatet. Se till att 5-6 personer (inte nödvändigtvs enbart från denna grupp) finns tillgängliga för att röja sargen vid spolning. Då denna grupp har lite mindre att förbereda än de andra så ser vi gärna att denna grupp tar kontakt med ett antal lokala företag för att försöka hitta sponsorer (alt. priser till aktiviteterna).
Koordinatorer/värdar till lagen bestämmer vi senare då det går att kombinera denna funktion med någon av de andra.
Cupen kommer heta Tullinge vårspel (får inte heta cup på denna nivå. Vi räknar såklart inte resultat) och kommer att spelas från 08:30 (matchstart) till 16:40 (matchslut).
Kommentarer