Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
7 apr 2013 0 kommentarer
Grundserien i damjuniormästerskapet slutade för oss med seger mot Södertäle (3-1) och en knapp förlust mot AIK (3-4). Två matcher vi lärde oss mycket av. Totalt har vi gjort en riktigt bra matchserie och nu ser vi fram emot slutspelshelgen som kommer.
Vilka som kommer att bli våra motståndare i kvartsfinalen på lördag bestämms av resultaten av dagens matcher.
Vi planerar att öka buss ner på lördag och samma som tidigare gäller. Det finns några platser för anhöriga som kan anmäla sig till mig om intresse finns.
Träningstiderna nästa vecka är senarelagda en timme till kl.19:00. Gäller både måndag och onsdag.
Jan L
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer