Föräldrainsatser 8 februari
Hej!
15 personer behövs inför föräldrainsatsen den 8 februari i samband med A-lagets match. Uppdraget är att bemanna parkering, lotteriförsäljning, arenavärdskap och restaurang. Matchstart 16.00. Se samlingstider för respektive uppdrag.
Följande ställer upp med en person var:
Parkering 6-8 pers.
Eddie Dennerås
Melvin Svedén
Oscar Sandgren
Erik Maripuu
Simon Krogstad
Axel Wibom
Jomi Laakonen
Restaurang/café 4 pers.
Albin Modin
Bob Göthesson
Isak Roos
William Gunnarsson
Publik/entrévärd 2 pers.
Liam Sundström Hansen
Emil Eriksson
XL-bygg lotter 2 pers
Max Hansson
Allex Elverum
Om ni inte kan så får ni försöka byta bort erat pass alternativt anlita en av ungdomarna från poolen som gärna tjänar sig en slant. Det finns ungdomar som man kan betala 300 kr per pass. Det är även ok att byta mellan de olika uppdragen.
Följande gäller för respektive uppdrag:
Försäljning XL-bygg lotteri
Samling sker 60 min före matchstart. Samling i entrén, uthämtning av lotter och kassa sker hos Henrik Råghall. Försäljningen ska ske före match, under period 1 och period 2. Försäljningen ska ske ”by walking”, dvs vid entrén, vid läktarområdet, på VIP- hyllan och i baren.
Parkeringen
Samling sker 90 min före matchstart. Samling i entrén, uthämtning av västar och kassa sker hos Henrik Råghall. Uppdraget avslutas 15 minuter efter matchstart.
Entrévärdar
Innebär att vara besökarna behjälplig och att säkerställa att insläpp sker endast vid huvudentrén. Samling sker 120 min före matchstart. Samling i entrén, uthämtning av ÖIK-tröja sker hos Henrik Råghall. Grovstädning
efter matchslut. Uppdraget avslutas 15 minuter
efter matchslut.
Restaurangen
Innebär att vara Arenarestaurangen behjälplig i antingen kök eller kafeterian inne i hallen. Samling sker 60 min före matchstart. Samling vid restaurangen (fråga efter Emma).
Uppdraget avslutas under tredje perioden och är klart senast vid matchslut.