Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
8 maj 2012 0 kommentarer
Kjell Holmström (generalsekretare för 10MILA 2012) hälsar:
Hej alla och ett stort och varmt tack för ett fantastiskt genomförande av årets 10MILA!!!
Lars Gerhardsson (ordförande i Tiomilaföreningen och nästa års generalsekreterare) har sänt ett mycket värmande mail till oss som återges nedan:
Fantastiskt!
Utan att ha ännu ha hunnit sammanfatta och bottna i alla mina intryck efter de senaste dagarna, vill jag på detta sätt framför mitt varma tack och min djupa beundran för hur ni lyft vårt gamla kära 10MILA till en ny och högre nivå!
Lysande!
Det som som har imponerat mest på mig är på det sätt ni har fört dialogen med mig och de övriga i Föreningen Tiomilakavlen men även med kommande års arrangörer för 2013 som varit på studiebesök hos er under helgen.
Vi har mötts av en mycket ytterst vänlig, positiv och prestigelös anda och attityd!
Jag är djupt imponerad!
Ett stort tack till er alla i tävlingsledningen och alla era 650 funktionärer!
Nu har vi i tävlingsledningen för 10MILA 2013 en utmaning av rang att ta oss an!
Hälsar Lasse
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer