Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 apr 2012 1 kommentar
Det kan rapporteras från helgens "Tibrotrippel" att OKM:s Johan Pettersson segrade i klassen H40 vid lördagens medeldistans vilken avgjordes i "kanonterräng" snarlik vårt finaste terrängavsnitt i Ödeby. Snyggt jobbat Johan !
Tyvärr hade allt för få OKM:are hittat dit. Tre på lördagen och tre på söndagen.
Kanske skulle man våga vidga vyerna någon gång och även tävla utanför kommun- och länsgräns.
"Kanonterräng" var det som sagt men också ett "kanonarrangemang" i övrigt. Kan inte minnas ha upplevt något liknande i Östergötland någon gång.
Hur det gick för övriga OKM:are i Tibroskogen hittar ni i vanlig ordning i Eventor.
Claus
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Patrik M 17 apr 2012
Håller med, mkt bra Johan!! Försökte själv åka dit men familjen valde att fördämma bäckar på omberg istället. Det var rätt kul det med :-)