Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
29 feb 2012 3 kommentarer
Förlust i play off i två raka matcher pga uruselt målskytte och gör man inga mål vinner man inga matcher heller, så enkelt är det. Om vi var lite bättre i den första matchen så var vi totalt överlägsna i den andra där vi producerade målchanser i en jämn ström.
Det verkar som om det gick troll i pucken i dessa två macther och säsongen tog därmed slut för oss, synd för vi var på gång riktigt ordentligt och en kvalserie hade varit kul att spela, vi hade säkert klarat av den på ett bra sätt.
Det har varit fantastikt roligt att följa laget från de första träningarna och hela säsongen med den utvecklling som skett både individuellt och lagmässigt, nu är det bara att fortsätta bygga på detta så kommer laget att bli ännu bättre.
TACK för en underbar säsong grabbar, /lagledningen.
Vi återkommer med tid och dag för en avrundning av säsongen.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Trött På Vila Gubbar Coacher 29 feb 2012
Så går det när man mönstrar ett B-lag mot Skarpnäck i sista omgången istället för att öva på målskytte mot ett Skarpnäck med 12 man. Man ska ALLTID spela med bästa laget. Nu gick man in i playoff med en förlust.....
Är Rädd För Att Det 1 mar 2012
kanske ligger lite i det...
Jodu 1 mar 2012
Tror inte det, man ska inte spela när man är sjuk eller skadad och två gubbar saknades sist som var sjuka/skadade om man tittar efter.