Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
17 feb 2012 3 kommentarer
Efter slutsignalen 23:15 i Enebyberg.
Sent i går kväll blev det klart att vi vinner fortsättningsserien fast det återstår två omgångar.
Det blev en svår match då rättskiparen tog lagen i egna händer och hittade utvisningar som inte fanns.. Vi fick spela 26 minuter boxplay varav några i 3 mot 5 vilket inte gjorde att matchen fick någon rytm och vi fick nöta på våra BP formationer men övning ger färdighet...
En stor eloge till alla grabbar som har gjort det superbra med coach Hasse i spetsen och klarat vår målsättning inför säsongen, att klara oss kvar i trean detta år.
Nu har vi fått en bonus som vi ska försöka förvalta på bästa sätt.
Vi kan nu vila skadade och sjuka spelare till det väntande play off spelet om en plats till kvalserien för div. 2. Det ska bli matcher mot 4:e lag i alltrean och det gäller att vinna två matcher utav de tre som kan spelas. Matchdagar är söndag 26/2 hemma och tisdag 28/2 borta samt en ev, tredje match på onsdag den 29/2 även den borta i så fall.
Vilket lag det blir får vi vänta ett tag på, antagligen till den sista omgången av alltrean.
Nu närmast har vi kvar bortamach mot Solna på söndag och sista seriematchen mot Skarpnäck hemma på torsdag. Sen börjar vår lilla bonusrunda.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Johnny 17 feb 2012
bra skrivet janne!
Chiqita 22 feb 2012
Dyland
Johnny Dyland 22 feb 2012
chiqita = eken? hah