Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
1 feb 2012 1 kommentar
I går kväll 3 tim före "deadline" för övergångar denna säsong gjorde vi klart med Linus Jansson från Almtunas J-20 lag. Detta för att bredda truppen den sista månaden och inför eventuellt kvalspel eller play off, man vet aldrig hur det slutar i denna serie där alla slår alla. Vi har lite skador och sjkukdomar i truppen så med Linus som forwardsalternativ så blir vi mindre känsliga för skador/sjukdomar.
Vi har även en annan spelare klar där det äntligen löst sig med jobbet så det fungerar med spel och träningar Han förstärker backsidan! Finns under "truppen".
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Holm 17 feb 2012
Grattis till seriesegern. Fortsätt så här så tar Ni er till kvalserien. Där.....kan allt hända !