Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
12 sep 2011 0 kommentarer
Extrapoäng för "Vinkning"
Nu har årets upplaga av Klubbmästerskapen avgjorts, många fina resultat, flera pers av våra ungdomar.
Hanna Kvist, på bilden gjorde tävlingspremiär, åkte riktigt bra i slalom och fick till några snygga slidar.
Linköpings gladaste vattenskidåkare, Patrik Tillmar, persade i slalom med 2 A-bojar, samma resultat som Jakob Nordenhed gjorde. Förutom att åka bra slalom så hoppade Jakob stabilt och åkte riktigt bra trick.
Alice Nordenhed visar framfötterna i slalom och gjorde en A-boj och satte lite nya trick.
Jakob vann grabbklassen och Lisa vann tjejklassen.
Hannes och David gjorde också bra ifrån sig, det är inte varje dag vi får se David R hoppa.
Korthopp vann David före Jakob, 4,3 meter för David och 4,4 meter för Jakob.
Trickslalomen var lite svår att avgöra vem som vann, olika farter och A- och B-banan. Men många passeringar blev det.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer