Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
28 aug 2012 2 kommentarer
Vill du att vårt A-lag även fortsättningsvis skall ha förutsättningar till bra resultat i Superettan?
Vill du att våra ungdomar skall ha "förebilder" i vår förening bland elitfotbollen i landet?
Du som privatperson eller företagare med hjärta för fotbollen i Bohuslän, Uddevalla Kommun och Ljungskile, stöd LSK!
Ge ditt bidrag på Bg 699-3774, märk med ditt namn och "ÄLSKA Ljungskile"
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Pia 28 aug 2012
Skulle inte vårt A-lag visa något tillbaka till juniorerna? Kanske vara med på någon träning, ha lite kul tillsammans och visa att de också har glädjen för spelet och inte bara har det som ett "jobb" (kanske fel ord men jag tror ni förstår vad jag menar).
Pelle 30 aug 2012
A-laget finns till förfogande och har alltid gjort, ställ bara frågan till någon runt A-truppen så går det alldeles säkert att få med någon eller några spelare på en träning eller vad ni nu vill hitta på.