Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
20 jun 2012 3 kommentarer
Svenska Fotbollförbundet genomför varje år ett Elitläger i Halmstad där Sveriges bästa 15-åriga fotbollstalanger från Sveriges 24 distrikt är representerade. I år genomförs lägret 1-6 juli och hela 7 st spelar från vår ungdomsverksamhet Grohed/Ljungskile är uttagna!
Vi önskar Therese Bandhede bland tjejerna och Gabriel Persson, Marcus Isgren, Simon Svanberg, Gustav Hallberg (Bohuslän), Jan Alexandersson och Johan Sylvesson (Dalsland) lycka till!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Håkan Jonsson 20 jun 2012
Micke!
Ditt engagemang ger resultat!!
Ulf Ligner 20 jun 2012
Härligt Micke !
Richard Nilsson 20 jun 2012
Det är lysande! Vet inte om det har hänt tidigare i klubben men det ger en boost till alla andra!
Mycket roligt att Therese kom med. Det lyfter flick/damsidan än mer!