Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
8 feb 2012 0 kommentarer
Hej alla fotbollsspelande ungdomar i alla våra lag, ledare, tränare, syskon o föräldrar.... på lördag kör vi vår fotbollsgala! På ljungskilegården med start kl.16.00
Alla spelare i vår lag ska upp på scen för att erhålla en plakett för fjolårets insatser.
Det kommer att serveras korv o bröd (sponsrat av Marie Jansson från Nordic Trader House.) Vi kommer ha lotteriförsäljning med många priser, ett benskyddsbands lotteri samt möjlighet att köpa fika m.m.
LSK:s nye A-lagstränare Tor-Arne Fredheim kommer och berättar om sitt arbete med
A-laget så långt samt hans syn på fotboll och ungdomsfotboll. Konferencier är Richard Nilsson.
Vi hoppas och ser fram emot ett stort deltagande från alla våra ungdomslag, väl mött!
Ungdomsstyrelsen
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer