Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
17 jan 2012 0 kommentarer
Ljungskile SK Innebandy bjuder härmed in till öppen träning för killar och tjejer födda 2004-2006. Vi börjar torsdag 26 januari 2012 kl 17.00 i Linneaskolans gympasal och håller på en timma. Fokus kommer att vara på koordination, teknik och glädje. Mer information, t ex vad du skall ha med dig hittar du HÄR.
Kostnaden är ett medlemskap i Ljungskile SK (detta gäller även för fotbollsspel), VI BJUDER PÅ TRÄNINGSAVGIFTEN UNDER VÅREN.
Ambitionen är att köra torsdagar 26 jan-29 mars 2012 och därigenom ha en färdig grupp (eller två) till höstens träningar. Intresserade föräldrar som kan hjälpa till emotses.
Frågor besvaras av undertecknad på 0706-508350.
Martin Gunnarsson
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer