Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
23 jan 2012 2 kommentarer
Årest fjärde vecka och tredje försäsongsveckan. Efter diverse sjukdomar och ymnigt snöfall under föregående vecka tar vi ny fart för veckans fyra pass.
Larsson utlovar både bastu-karneval och nybryggt stålkaffe efter samtliga Lunnevi-pass. Förbered er på bästa sätt med material, sömn och mat.
Mån 23/1 -Inställd!!!!!
Ons 25/1 - Träning på Lunnevi 19:00-20:30 (Grus)
Tors 26/1 - Träning i ALE-hallen 19:00-20:30 (Konstgräs)
Lör 28/1 - Träning på Yttern 11:30-13:00 (Konstgräs) Avfärd från Lunnevi 15 min innan träningsstart så kom i tid!
OBS!! Viktigt att vi anpassar valet av skor efter underlag så undviker vi benhinnor och annat onödigt på skadefronten.
//Ledartrojkan
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Petter Wrenne 23 jan 2012
Sicken kung!
Fotografen 25 jan 2012
Hur va la grusiola ikväll? Gick de att träna?