Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
12 apr 2013 0 kommentarer
Nytt samarbetsavtal mellan HELA Kenty och LFC
Historia
Kenty Dam och LFC har under många år samarbetat i olika aktiviteter/projekt. Ett av dessa samarbetsprojekt är LFC:s hemmamatcher, där vi ställt upp med ”personal” och ungdomar. Ungdomarna har agerat skyltbärare och maskotar och vi vuxna har stått i entré, kiosk och grill. För detta arbete har Kenty Dam fått ekonomisk ersättning.
Linköpings Kenty
På årsmötet den 26:e februari beslutades det att vi under 2013 kommer att ha en och samma styrelse i alla tre föreningarna med utmaningen att skapa en samhörighet mellan dam, flick respektive pojk, samt lägga grunden till att bli en attraktiv fotbollsförening för ALLA barn/ungdomar/seniorer. En presentation av oss i styrelsen och information om vad vi kommer att arbeta med kommer inom en månad, vi måste först bara lösa en del akuta saker inför den stundande seriestarten.
Nytt år – Ny Arena – Nya möjligheter
Linköpings Arena börjar ta form och om en knapp månad är det invigning och LFC vill fortsätta att samarbeta med Kenty, KUL!
Med anledning av att vi ska verka som en förening så är de självklart för oss att bjuda in/ta med grabbarna i arbetet med LFC:s hemmamatcher. Samtidig är detta ytterligare ett tillfälle att skapa ett samarbete mellan våra egna lag. Självklart så kommer båda föreningarna få ta del av vinsten.
tryck HÄR för att se schemat.
Styrelsen gm
Camilla Öberg och Petra Hammarstedt
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies