Välkommen till flickor 2011
Kansli 20 maj till 31 maj
Igår, 08:00
13 maj, 08:10 0 kommentarer
Lite mer cupinfo!
Hudik Cup går av stapeln 14-16/6.
Tidigaste matchen på fredagen kommer vara från 16.00.
Vi har anmält 2 lag. 9 mot 9.
Vi behöver som senast veta den 16/5 vilka som ska med.
Som vi bestämde på föräldramötet:
Nya spelare i laget betalar anmälningsavgiften på 1250:-.
”Gamla” spelare betalar in en cupavgift på 200:-.
Clearing nummer 6349
Kontonummer 702 017 108.
Märk inbetalningen med Hudik + namn.
Betalt = anmäld
Ej inbetalt = ej med på cupen
Vi kommer att sova tillsammans på skola. Packlista skickas ut närmre avgång.
Transport – Vi kollar över möjligheten att kunna åka tillsamman i buss (Ledare + tjejerna). Beror lite på hur många vi blir.
Annars får vi prata ihop oss om samåkning om det är några föräldrar som ej tänkt åka ner på cupen.
Specialkost – är ditt barn i behov av specialkost? Meddela oss snarast!
Anmälan är öppen fram till 16/5 – så gå in och svara/ändra innan dess om ni behöver.
Frågor? – hör av er!
10 maj, 10:30 0 kommentarer
Nu är förberedelserna för Mid Nordic cup i full gång!
Cupen går av stapeln 2-4/8.
Under fliken "dokument" hittar ni information från föreningen med vad som gäller vid arbetspassen under cupen. Alla i laget är ålagda att utföra ett 8-timmars arbetspass under cupen. Vi vet ännu inte vilka tider eller arbetspass som vi får. Är det någon som har önskemål om arbetsdagar (p.g.a eget jobb eller liknande) är det viktigt att ni meddelar mig så fort som möjligt, men senast 20/5. Detta för att föreningen ska kunna anpassa arbetspassen utifrån önskemålen i den mån det är möjligt. Det kan ni göra antingen via kommentarerna här nedanför eller kontakta mig via sms. (Mikaela 076-2651357)
Om någon inte skulle dyka upp på ett arbetspass straffas laget dubbelt upp, både genom att betala för uteblivet arbetspass samt att vi går miste om vinstdelnings-pengen för det passet. Det är pengar som vi mycket hellre lägger på spelarna, så se till att byta/hitta en ersättare till ditt tilldelade pass.
Avgiften för uteblivet arbetspass kommer att läggas på den ansvarige föräldern/-rarna.
Målet är att alla arbetspass ska vara schemalagda innan midsommar, så fort jag får infon från föreningen skickar jag den vidare till er.
Finns det någon förälder som är sjukvårdsutbildad, hör gärna av er.
Har ni några frågor är det bara att höra av er.
Mvh
Mikaela
28 apr, 19:12 0 kommentarer
Först vill vi ledare tacka för en kall men framförallt härlig fotbollshelg!
Till veckan drar seriespelet igång. Redan på onsdag 1/5 har vi första hemmamatchen. Vi kommer behöva er hjälp med fikaförsäljning osv. Mer om det kommer.
Alla matcher framåt ligger i kalendern. Då vi är anmälda i två serier så är det viktigt för oss med framförhållning. Kolla om ni redan nu vet nån helg som tjejerna är frånvarande för att underlätta planeringen.
24 apr, 09:27 0 kommentarer
Välkommen till Selånger Vårcup 2024!
Hela cupen är kontantfri. Man kan bara betala med swish!
Parkering på Balders
I anslutning till planerna finns en parkering med avgift via Parkster. Parkeringen på Balders patrulleras under hela helgen, så se till att inte stå utanför markerad parkering. Om parkeringen på Balders är full rekommenderar vi att man ställer sig på sjukhusets parkering, men glöm då inte att betala avgift även där.
Omklädningsrum
Lagen får samsas om de omklädningsrum som finns. Kläder och dylikt bör inte lämnas kvar i omklädningsrummen under matchen.
Mat, fika och övrig försäljning
Mat och fika finns att köpa vid våra försäljningsställen på alla idrottsplatser.
Publik
OBS! Vi vill inte ha någon publik mellan planerna. Där håller enbart tränare och avbytare till.
9-mannaspel
I 9-mannaturneringen delas lagen in i grupper om minst fyra lag. Alla lag spelar minst tre gruppspelsmatcher var. För flickor födda 11 och P/F födda 10 går ettorna vidare till semifinal medan för P födda 11 går ettorna och bäst placerade tvåan vidare till semifinal. P/F födda 11 spelar sina matcher på “liten” 9-manna och med 7-mannamål.
9-manna spelar 2 x 20 min.
Övrigt
Följ oss gärna på instagram “selangerfotboll” och få en sneakpeak på vad som kommer hända och händer under cuphelgen! :)
19 apr, 11:48 0 kommentarer
Hej på er,
Nu har vi flera inbetalningar på gång samtidigt.
Nästa helg är det dags för Selånger Vårcup.
Som vi bestämde på föräldramötet så betalar alla deltagare en avgift på 200kr.
Godisburkarna som vi sålde behöver betalas in. 500kr för 5st burkar.
IFK Timrå häftena ska vara betalda 26/4. 300kr/st.
Betalningar görs till Handelsbanken.
Clearing nummer 6349
Kontonummer 702 017 108.
Glöm inte att märka alla inbetalningar med ex ”godis + namn”
För att det ska bli enklare för oss alla finns det en excelfil/aktivitet under "dokument" på vår sida.
Den uppdaterar vi med jämna mellanrum. Så är ni osäker om ni betalat in allt så kan ni gå in där och kika.
Har vi inte prickat av er fast ni betalat in, hör av er. Den mänskliga faktorn kan ha slagit till att vi missar att pricka av någon.
Kallelser för Selånger Vårcup kommer ut på söndagkväll.
Vi håller i skrivande stund på att rodda lagen för fulla muggar.
Matcherna ligger ute i kalendern för bägge lagen om ni vill kolla.
Som alltid - har ni några funderingar så hör av er till nån av oss ledare!
Fre 17/5
20:45-01:00 |
Nattvandring
Pangea |
Lör 18/5
16:00-18:00 |
Match mot Sundsvalls FF 1,
Timrå IP Konstgräs |
Lör 18/5
16:00-18:00 |
Match mot Njurunda IK F 11
Gumsekullen |
Mån 20/5
17:45-19:00 |
Träning delas med F10
Timrå IP Konstgräs |
Ons 22/5
18:00-19:30 |
Träning delas med F10
Timrå Fotbollshall |
Lör 25/5
14:00-16:00 |
Match mot Sundsvalls FF 1,
Baldershovs IP Konstgräs Plan 2 |
Sön 26/5
09:00-11:00 |
Match mot Sundsvalls DFF F10/11
Timrå IP Konstgräs |
Mån 27/5
17:45-19:00 |
Träning delas med F10
Timrå IP Konstgräs |
Ons 29/5
17:00-18:00 |
Träning delas med F10
Timrå IP Konstgräs |
Fre 31/5
19:00-21:00 |
Bollflicka - IFK Timrå - SDFF 2
Timrå IP Konstgräs |