Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
28 maj 2011 0 kommentarer
Äntligen är det dags för att knattarna att få börja spela fotboll!! Vi kommer att vara på Bergviks IP A-plan och tiderna fram till sommaruppehållet är följande:
Söndagen den 29 maj 11.00
Måndag 6, 13, 20 och 27 juni kl 17.30
Det behövs inte göras någon anmälning i förväg, det är bara att komma. Det krav vi har är att barnen ska vara medlem i IFK Bergvik, 40 kronor per år. Är man inte medlem sedan tidgare pratar man med en ansvarig ledare på plats.Barn från tre år och uppåt får vara med.
Vi brukar ha en fikapaus i mitten av träningen och det fikat får man ta med sig själv, smörgås, frukt eller vad man nu vill ha.
Vi hälsar barn och föräldrar välkommna!!!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer