Dela nyhet
Viktigt, schema för föräldrabemanning - cup och kioskvecka
27 mar, 20:31 10 kommentarer
Hej alla föräldrar i F2013!
Vi är med och anordnar Hattrick Cup och har fått samma ansvar som förra året, sekretariat, parkering och städ. I år har jag gjort ett schema för föräldrabemanningen. Om inte tiden passar så önskar jag att ni försöker byta med varandra. Kolla bifogat schema om du ska jobba! Schema föräldrabemanning Bifogar också instruktion för arbetsuppgifterna.Instruktion parkering Instruktion städ Instruktion sekretariat Undrar ni något går det bra att ringa mig på 070-2934395
Vi har också fått kioskvecka, vecka 15 inklusive A-lagsmatch fredagen v 14 och ett sammandrag på lördagen 13/4. Jag som trodde att vi skulle få en lugn kioskvecka när vi fick den första! På A-lagsmatch är det extra insatser och på sammandrag ska man grilla hamburgare, det är nytt för i år. Jag har gjort ett bemanningsschema för kioskveckan med (finns med på ovan bifogat schema). Om ni inte kan önskar jag att ni byter med varandra. 2 engagerade föräldrar har i år tagit på sig att uppdatera instruktioner för kioskarbetet. Det här är första versionen som kommit och jag bifogar den. Kioskinstruktion Om vi märker att något saknas eller är oklart i dokumentet meddela mig så ska jag vidarebefordra det. Jag kommer att vara med på A-lagsmatchen den 5/4. Den startar 19:30 och det är seriepremiär för herrarna i division 3. När man är med och arrangerar A-lagsmatch brukar det också åligga att ha bollkallar. Men eftersom matchen är så sent är detta inget som krävs eller förväntas. Men skulle det finnas pigga tjejer som ändå skulle tycka att det var en rolig grej så kan ni höra av er så kan vi arrangera det. Sammandraget är på lördagen den 13/4 och då ska vi grilla hamburgare. Det är 100 spelare och beräknas bli 50 i publik. Väldigt svårt att beräkna hur många hamburgare som ska grillas men ni får göra ert bästa, jag tycker att ni kan ta fram bröd och tina och frysa dem igen om det inte gick åt. Hamburgarna steks frysta så då är det bara att ta fram eftersom.
Jag kommer att hämta ut taggen och kioskmappen som vi behöver inför kioskveckan och lämna den vidare till nästa person. Och någon från sista passet på lördagen 13/4 behöver lämna vidare till någon som ska ha den första passet på söndagen 14/4.
Lycka till med era insatser! Hälsningar Petra, arrangemangsansvarig för F2013.
Kommentarer
Elin Liljeblad Laine 29 mar, 09:15
Vi och fam Rydbrant att bytt dag för Kioskbemanning för kännedom. /Hilma Laines föräldrar
Linn Fager 2 apr, 17:14
Hej, vi har blivit tilldelade grill 13/4 kl:10-13. Både Henrik och jag är bortresta den helgen. Finns det möjlighet att byta med någon kommande helg?/Linn Fager
Johan Kindén 3 apr, 08:31
Jag kan ta grillningen mellan 10-13 den 13/4
Linn Fager 3 apr, 16:55
Ni är såå snälla! Tack🙏 Vi hjälper tillbaka
Malika 3 apr, 19:01
Hej
Vi är på cheerleading tävling i Stockholm 13-14/4 och har inga möjligheter att st vårt pass 9:30-12:30 13/4
Kan någon byta som har hattrick cup eller som inte fått kiosk vecka nu på våren. Vi kan ta pass under höst veckan
Malika (Elin Jessen)
Andreea Tanasa 6 apr, 11:33
Hej, vi har blivit tilldelade parketingsvakter imorgon kl 8-10, men vi har fått förhinder och kan inte ta detta. Kan någon ta det istället? Tack på förhand!/Andreea Tanasa
Peter Karlsson 6 apr, 12:10
Jag kan ta parkeringstiden imorgon klockan 8-10. Mvh Peter, Amandas pappa
Andreea Tanasa 6 apr, 12:14
Tack så jättemycket!/Andreea
Petra Jacobson 6 apr, 14:19
Bra ordnat hörni! Jag är på plats tidigt imorgon bitti så det går jättebra att fråga mig om det skulle vara något!
Petra Jacobson 6 apr, 14:20
Och tack alla igår för alla insatser på herrmatchen 🌷⚽️! Alla i kiosk, entré och som matchvärd gjorde ett jättebra jobb!