Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
27 feb 2013 0 kommentarer
Hej
Matchen kommer att spelas nu på fredag den 1 mars med start kl 17:15, samling kl 1600 (då vi måste bygga sarg, finns någon vuxen hemma så tidigt så är ni välkomna att hjälpa till). Då vi har haft en del frånvaro på träningarna pga sjukdomar och semesterresor så har det skett någon ändring i laguppställningen. Även om det nu inte blir någon träning på fredag ser vi att det är viktigt att ni som inte är uttagna till match kommer och hejar på era lagkompisar och det kommer då att räknas som träningsnärvaro. Sedan har vi ny match på söndag hemma mot Rottne. (Extra viktigt att de som inte tränade i igår kommer med till sporthallen för att få ett "träningspass" och kunna vara med på söndagsmatchen.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies