Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
10 apr 2012 0 kommentarer
-Nu kör vi!
Nu börjar äntligen serierna. Div1 drar igång idag Tisdag och Div4 börjar nästa Fredag. Det är nu vi ska få utöva våra kunskaper på motståndarna fullt ut. A-laget har sin seriepremiär på Lördag mot Lilla Edet. Vi kommer hjälpa till med 4 spelare vid A-lagets hemmamatcher som tar hand om entrén, övriga hejar fram och analyserar vårt GFF i div3.
Det kommer bli några extrainsatta träningar i veckan. Torsdag blir en heldag, med praktik, teori, fika och återigen praktik. Fredagen bjuder på en träning i en mer renodlad 2-måls form.
Tisdag: Seriepremiär Div1 1930 Majvallen
Onsdag: Träning Majvallen (Matchtruppen från Tisdagen ledig)
Torsdag: Träning kl.10-15
Fredag: Träning kl.13-15
Lördag: A-laget Seriepremiär 1400 Majvallen
Söndag: Reservlagsmatch 1800 Ruudalen
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer