Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
15 nov 2009 0 kommentarer
Det var ett tag sedan vi ens förlorade poäng mot Häppstars i Seriesammanhang och dessutom släppte in mer än två mål.
Idag var det annorlunda. Som vanligt var det bra fart från båda håll och mycket bytande av chanser, och trots siffrorna så var det bra målvaktsspel i båda ändar. Men vi stod för de flesta individuella misstagen, och Häppstars lät oss betala dyrt för dem.
Vidare så fungerade våra uppspel dåligt. Det var för långt mellan lagdelarna, och forwards visade dåligt vart man ville ha bollen.
Bättre ordning i båset idag från vår sida tycker jag, och det trots förlust dessutom.
Al
Använd Svenskalag.se för hela föreningen!
Medlemsregister, hemsida, LOK-stöd, medlemsavgifter och medlemskort. Allt i ett system!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer