Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
30 maj 2013 0 kommentarer
Det var ingen fröjd för ögat att se matchen uppe på Parken mot Enånger under torsdags kvällen. Det fattades så pass mycket av allt i grytan så att peka på något speciellt är väldigt svårt. Och matchen började ju inget vidare.
Redan efter någon minut hade Enånger slagit in en frispark relativt enkelt och det blev uppförsbacke direkt. Därefter spelade vi faktiskt bra under de kommande 15 minuterna men sedan jämnade spelet ut sig och Enånger kunde gå ifrån till 0-2 innan halvtidsvilan.
Vi pratade om moral och vilja i omklädningsrummet men orden stannade kvar i just omklädningsrummet och andra halvlek var inte alls bra på något sätt. Andra-bollarna var vi flera meter ifrån och pressen vi pratade om sattes inte in ordentligt. Och passningsspelet lämnade en hel del att önska. Det var helt enkelt för dålig prestation idag från grabbarna för att kunna få ett resultat att vara nöjd över.
Bara att glömma den här matchen helt och hållet och se framåt mot Arbrå borta den 5e juni.
IFK Bergvik 0-2 Enånger
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer