Mitt i Prick
Fredag 12 dec, 17:15-21:30
Himmelstalundshallen
Samling: 17:15, HimmelstalundshallenSå var det dags att köra Mitt i Prick!
Påminner här om att läsa informationen om Mitt i Prick under Nyheter samt att det är föräldrar till barnen som är kallade och således på is som säljer puckarna. 80 % av intäkterna från eventet går direkt till lagkassan!
Full utrustning är det som gäller. Tröja får spelarna på plats. Om hockeyklubban är i Stallet, hämtar ni den i förrådet före.
Spelarna går in med ledarna på baksidan och föräldrar i vanliga entrén. Viktigt att föräldrar börjar sortera puckarna direkt, det är 300 puckar som ska sorteras och staplas.
Föräldrar behöver vid start utse:
* vem som lämna ner listan med våra spelare som ska deltaga (stäm av med Pontus om detta) till sekretariatet före uppvärmningen. Listan att fylla på finns i puckvagnen, men Pontus kan ha gjort en redan.
* vem som hjälper laget med skridskoskydden i anslutning till puckplocket vid uppvärmningen och sedan även vid momenten straffläggning i första pausen och Mitt i prick under andra pausen. Gäller både före och efter våra spelare går på is.
* vem som ska lämna ner listan över sålda puckar samt hinkarna med puckar till sekretariatet i början på andra pausen inför att Mitt i prick ska genomföras.
* vem som står nere vid sekretariatet redo att ta listan med vinnare till souvenirshopen direkt när det är klart och vem som tar tillbaka puckarna till puckvagnen.
Kom ihåg att lämna puckvagnen i städat och gott skick när ni är klara för kvällen, tack :)
Påminner här om att läsa informationen om Mitt i Prick under Nyheter samt att det är föräldrar till barnen som är kallade och således på is som säljer puckarna. 80 % av intäkterna från eventet går direkt till lagkassan!
Full utrustning är det som gäller. Tröja får spelarna på plats. Om hockeyklubban är i Stallet, hämtar ni den i förrådet före.
Spelarna går in med ledarna på baksidan och föräldrar i vanliga entrén. Viktigt att föräldrar börjar sortera puckarna direkt, det är 300 puckar som ska sorteras och staplas.
Föräldrar behöver vid start utse:
* vem som lämna ner listan med våra spelare som ska deltaga (stäm av med Pontus om detta) till sekretariatet före uppvärmningen. Listan att fylla på finns i puckvagnen, men Pontus kan ha gjort en redan.
* vem som hjälper laget med skridskoskydden i anslutning till puckplocket vid uppvärmningen och sedan även vid momenten straffläggning i första pausen och Mitt i prick under andra pausen. Gäller både före och efter våra spelare går på is.
* vem som ska lämna ner listan över sålda puckar samt hinkarna med puckar till sekretariatet i början på andra pausen inför att Mitt i prick ska genomföras.
* vem som står nere vid sekretariatet redo att ta listan med vinnare till souvenirshopen direkt när det är klart och vem som tar tillbaka puckarna till puckvagnen.
Kom ihåg att lämna puckvagnen i städat och gott skick när ni är klara för kvällen, tack :)

















