Forum
Tillbaka| Föräldrauppdrag/ byten U8 |
|---|
|
Hej, Här kan vi kommunicera med varandra vid byte av uppdrag. /Sergej Sergej August 25 sep, 16:53 |
| Svar (19 st) |
|---|
| Har fått uppdrag halva potten 3 januari. Men vi kan tyvärr inte då. Någon som vill byta med oss? |
|
Hej, jag kan byta om du vill? Jag har cafetjänst 1 november 13-17. Med vänlig hälsning, Erik |
|
Hej, Vi har fått Café Lakers, mån 27 okt kl. 18:00 och vi är borta hela den veckan, någon som vill byta med oss? Mvh Karolina |
|
Karolina jag kan byta, vi har cafe Lakers den 6/1 klockan 18. Funkar den tiden? Mvh Malin |
| Vi har fått event garderob 18/10 kl 15-18 som vi inte kan. Någon som kan byta? |
| Vi behöver som sagt verkligen byta vårt föräldrauppdrag i garderoben 18/10 kl 15-18. Verkar trevligt, man kanske får höra lite av Peter Jöback och Ola Salo ☺️ Någon som kan? |
| Hej Malin, ja vi byter gärna till den 6/1 kl 18! |
| Så bra då byter vi Karolina 🙂 |
| Vi behöver också byta bort garderoben 18/10 |
|
Hej Matilda, går det bra att jag tar din HP 3 januari och att du tar min cafétjänst 1 nov vid 13? Jag behöver byta bort min tid och de andra datumen som erbjudits här i forumet hittills funkar inte för mig. / Erik |
|
Hej Stellan, Vi har café Lakers lördagen den 10:e januari kl 09-13 om ni vill byta med oss. MVH David |
| Hej Erik. Förlåt att jag inte svarat dig… fullt upp. Vi kan inte heller den 1 november. Är iväg på höstlovet tyvärr … det var ju synd !! |
|
Hej, Jag kan stå i garderoben 18/10 kl 15-18 om Någon vill byta och ta vårt kioskpass 11/1 kl 9-13. /Sara |
| Hej Sara! Tack för förslag! Jobbar dock redan 1/11 (mitt riktiga jobb 😅) |
| Hej David! Ska kolla när jag kommer hem, men tror det ska gå bra att byta till 10/1! |
| Hej Sara! Vi byter gärna! |
| Hej igen David! Vi byter gärna till 10/1 om det funkar för er! |
|
Hej Stellan, Det funkar bra med bytet 👍🏻 |
|
Hej Alla, Superfint att ni löser passen mellan er. När ni är överens så skicka ett mejl till mig så lägger jag till. Då får man en ny kallelse. Jag kan däremot inte ändra en redan skickad kallelse. Här skulle jag vilja att ni ändrar status till "Kan ej" efter att ni bytt dag. //Sergej |