Forum
Tillbaka| Föräldrar uppdrag C/D |
|---|
|
Här kan vi kommunicera med varandra vid byten av uppdrag. / Ulrika
Ulrika Lindroth 23 sep, 16:52 |
| Svar (23 st) |
|---|
|
Snyggt! |
|
Hej, Vi har blivit tilldelade kiosk-uppdrag vecka 1, men är bortresta på semester hela veckan så skulle behöva byta. Vi har även uppdrag under evenemanget i vida 22/11 samt kiosken v 11, så gärna ett byte till något annat uppdrag! |
| Kom på att vi kan ju ta fler pass under kiosken vecka 11, så den går bra att byta till också! |
| Hej! Även vi är bortresta under v 1 då vi har fått ett kioskuppdrag. Så vi ställer oss i kö för ett byte! |
|
Hej, Vi (Ines A) har halva potten den 30/12. Vi är bortresta och behöver byta med någon. Framgår det någonstans vilket kiosk pass man har? Mvh Sergej |
| Hej! Jag kan gärna ta fler kioskpassen v1. Victoria, kan du ta v43? Och Josephine, jag kan ta din pass v1 också. Jag kan också ta halva potten den 30/12. Sergej, vill du ta min halva potten den 4/10? |
|
Jag har precis löst vårt kiosk-pass under vecka 1 på annat håll, men tusen tack ändå! Så Josephine, ni kan byta er vecka 1 mot 43 där om ni vill! |
|
Hej Malena, Tack för erbjudandet. Vi är tyvärr uppbokade den 4/10 (Ines fyller år). Jag har möjlighet att ta en av evenemangs tiderna och halva potten 5/3. |
| Hej Sergej, om ingen är tillgänglig för byte tar jag halva potten den 30/12 utan byte. Det är också möjligt. |
|
Hej Malena, Tusen tack! Till föräldraansvarig: Jag hjälper gärna till ifall ni behöver fylla på med folk till evenemang 22/11. |
|
På lördag den 4/10 är det halva potten någon som frivilt kan tänka sig ta ett pass. Då den personen som skulle haft det har slutat spela hockey. Tack ! |
| Hade gärna hjälpt till på lördag men vi är iväg.. |
| VI byter gärna vårt pass vecka 1 mot vecka 43 om det fortfarande är möjligt Malena, Har ni fått tid och dag än? |
| Ja, vi byter gärna. Vi har dock inte fått något datum eller tid än. |
| Ok vad bra, då kör vi på det! Meddelar du oss när du fått tid och dag så gör vi detsamma när vi får vår kallelse. |
| Toppen, men jag tror att om vi officiellt byter så får vi rätt inbjudan till rätt vecka, eller hur? Kan du svarar på det Ulrika? |
|
Hej, På lördag har vi halva potten uppdrag, någon som vill/kan byta denna lördag mot en annan dag? Vänligen, Emelie |
| Vi har fått cafét 26 oktober men är iväg då. Skulle ngn kunna byta? |
| Hej! Vi har fått Café Pass Söndag 26 okt Pass 9:00-13:00. Vi är bortresta då. Någon som kan tänka sig att byta? |
|
Hej! Min man har tidigare efterfrågat om någon kan byta cafétiden med oss utan resultat, det är nu på söndag eftermiddag. Vi är inte hemma och har inte möjlighet att ta den tiden. Finns det någon som kan byta? Mvh Heidi |
| Hej Sergej, vi har fått förhinder den 22/11 vid evenemang. Vill du ta vårt (Ebbas) pass då. Vi kan byta mot ert pass den 30/12 om det känns ok? |
| Hej! Vi behöver inte längre byta bort Ebbas pass den 22/11 så bortse från föregående inlägg / Linda |
| Är det på gång info/kallelse till lördagens föräldrauppdrag vid evenemanget (22/11)? |