Forum
Tillbaka| Café vecka 42 A/B |
|---|
|
I den tråd görs byten för Träningsgrupp A/B.
Pierre Hepp 23 sep 2025 |
| Svar (11 st) |
|---|
|
Hej. Undrar om någon kan byta vårat cafepass på onsdag. Vi kann alla dagar utom tisdag och onsdag. Mvh.Håkan |
|
Är det den 15/10 du vill byta? Jag kan isåfall ta ert cafe pass. Vi vet dock inte ännu vilken dag vi har. Har inte fått någon kallelse än, el kan man se den någonstans? Med vänlig hälsning, Viktoria |
| Hej på er. Då alla matcher ännu inte fått en tid v42 så kommer jag att lägga ut allteftersom. |
|
Ja. Det är 15/10. Vi får se vilket pass du får. Mvh.Håkan |
|
Nu har vi fått vår dag och det är den 16/10 så vi kan göra ett byte. Med vänlig hälsning, Viktoria |
| Hej. Ni som har bytt med varandra. Svara ja på den ursprungliga kallelsen men skriv vem ni bytt med i kommentarsfältet så har jag koll på detta. 😉 |
|
Stort tack då tar vi den 16e Mvh.Håkan. |
|
Det blir toppen 👍🏻 Med vänlig hälsning, Viktoria |
|
Hej! Lördagen den 25e (mellan 12.45-16.30) skulle vi behöva byta cafepass. Är det någon som kan byta? Min man är bortrest och jag jobbar den eftermiddagen. 😣 |
| Emelie, jag skulle kunna byta pass med er, har pass nu på lördag mellan 8.30-12.00 eller 13.00, oklart sluttid då jag har fått olika tider i kallelsen. |
| Ber om ursäkt Emelie, men såg precis att jag redan hade lyckats byta bort mitt pass på lördag. |