Thomas Hallberg
21 dec 2019
Hej var det någon som råkade få med sig Gabbes (lag3 )Vattenflaska i söndags ?det står Gabriel H på den . Det var ju lite kaos i omklädningsrummet då , med så mycket folk. Om någon har den och ska på träningen imorgon. Ta gärna med den.tack på förhand // Thomas