Christian Andersson
22 nov 2020
22 nov 2020
Hej alla i Lag 12.
Idag har jag tyvärr ingen möjlighet att vara lagledare. För den som känner sig manad finns väst och drickakorg i förrådet in till vänster längre bort i korriodoren. Fråga någon i orange väst om ni stöter på problem.
Ha en fin söndag!
/Christian
Idag har jag tyvärr ingen möjlighet att vara lagledare. För den som känner sig manad finns väst och drickakorg i förrådet in till vänster längre bort i korriodoren. Fråga någon i orange väst om ni stöter på problem.
Ha en fin söndag!
/Christian