Forum
Tillbaka| Säsongsstart |
|---|
|
Hej alla, Nu smygstartar säsongen eftersom A-hallen fått is. Vi har fått 2 tider hittills, nu på söndag och nästa söndag. För info så har "ledningsgruppen/styrelsen" möte imorrn kväll hos Lasse. Det kommer skickas ut mer info inom kort om vad som gäller inför kommande säsong, typ avgifter, anmälda lag etc. Hör av er till mig eller Lasse om ni vill att vi ska ta upp något speciellt under mötet imorrn kväll. Hör gärna av er om ni vill bli borttagna från den här listan. Vi kommer göra lite upprensning, så det skulle underlätta om vi redan nu får reda på om det finns personer som inte vill vara kvar... :) Vi ses! /Jörgen & Co Jörgen Dalgård 21 aug 2017 |
| Svar (2 st) |
|---|
| Tyvärr visade det sig nu att vi inte alls fått några tider. Istidsschemat som skickades ut var bara preliminärt, och skickades av misstag. Jag tar bort kallelserna från kalendern. Ni som tackat ja redan kommer få ett extra mail. Återkommer när det är dags igen :( |
| Hej. Tyvärr blir det ingen hockey för mig kommande säsong. Min axel behöver fixas (ny) , men hoppas att grickorna inte hamnar på hyllan permanent. Vänligen Jocke |