Forum
Tillbaka| Gällande målisar på träningar |
|---|
|
Hej alla, Många undrar hur det ser ut med målisar på träningarna framöver. Det som är sagt är att jag (Jörgen) koordinerar och försöker se till att det alltid är 2 målisar på träningarna. Om en ordinarie målis inte tackat ja eller nej 36 h innan träningen så börjar jag försöka kalla in reserver. Jag kan alltså inte kalla in någon reservmålvakt så länge Henrik, Rasmus eller Niklas inte svarat. Det bästa är ju om jag kan kalla reserver så tidigt som möjligt, men så länge ordinarie inte tackat ja eller nej kan jag alltså inte fråga någon annan. Jag brukar försöka komplettera med att skicka SMS för att stressa på lite... Bara som info så att ni vet vad som gäller med målisarna. Är det någon som har polare som vill testa stå så hojta gärna till. Sen är det ju alltid skoj ifall någon utespelare vill testa stå någon gång, och då är det bara att låna grejer från mig eller någon annan målis. Nuvarande reserver: - Jörgen (jag själv :)) - Patrik - Owe - Birger Vi ses på nästa träning. Förhoppningsvis med 2 målisar! /Jörgen Jörgen Dalgård 8 jan 2016 |
| Svar (0 st) |
|---|