Forum
Tillbaka| Träningsmatch?? |
|---|
|
Blir det ngn match idag?
Magnus 22 nov 2015 |
| Svar (12 st) |
|---|
|
Ja.. Enebybergs ishall. Samling kl. 20.30. |
| Lite tunt med 7 anmälda? |
| Det blir av grönis , cleas samt Ove har inte skrivit in sig |
| Jag kan lira på berget |
| Ni som inte ska träna får gärna avanmäla er från träningen så vi ser hur många som kommer dit. |
|
Vad händer! Träning eller match? Jag planerade att delta på träningen, då armbågen är okey. Vad gäller? Kommer inte om det är färre än 15 på träningen....... Hult |
| Kul med match 😃 |
| Det är träning, och det är 2 målisar där. Henke o Patrik. Ove står på matchen. Alla som inte ska träna får se till att avanmäla sig. Just nu ser det iaf ut att bli minst 15 utespelare på träningen. Jag ska träna! |
| Jag måste ställa in. Har logistikproblem. |
| Det blir ingen match ! Fy fan vad tråkigt att folk inte kan svara på meddelarna som skickas ut . Jag fick ringa till Danderyd som hade fixat domare och fått iskillen att körs extra och till laget Coach och be om ursäkt det suger när jag och Juka har lakt ner 4 timmar på att rings runt sms samt mailat gör att folk inte orka lämna svar i forumet. Mvh Coach KJELLSTRAND +35 men så länge till |
| Trist som f-n!!! Men jag har inte sett ngn kallelse till träning ikväll? Kanske missat den.. |
| Det är 3 magnusar anmälda till träningen. Kan du ha anmält dig redan och glömt det? Gammal...? ;) |