Forum
Tillbaka| Förstärkning till söndagsträningen? |
|---|
|
God kväll, ska jag höra om några från Huddinge vill komma till vår träning på Söndag? (Ser inte ut att vara så många nu iaf)
Erik W. 29 jan, 21:07 |
| Svar (10 st) |
|---|
| Ska dom inte betala lite dom också istider kostar ? |
|
Jag känner att det lika mycket är för vår del att vara fler så att tempot går upp. Men om det är fler som tycker att dom ska betala så kan jag fråga om dom är intresserade ändå, för dom har ju likt oss redan betalat sin säsongsavgift. Om dom ska betala, hur mycket är rimligt? |
|
Inget är rimligt, men för att Vets ska överleva så är det kul att fler deltar. Men om vi ska överleva utan att andra klubbar kommer o ”gästspelar” Ingen vill kasta pengar i sjön.. men Tullinge vill helst att spelare som kommit till Tullinge Är de som är på is… men kolla med dom om dom vill komma till oss eller betala per gång. Vi är ett lag även Huddinge vi har bra istider självklart så kan vi bjuda in dem till våra träningar men Klubben och laget kostar,pengar varje träning.. Så kul att de deltar så träningarna blir fulltaliga men hur resonerar de.. vill de betala lite så blir våra avgifter som eller så höjs avgiften.. Degen måste in ! |
|
Om dom ska pynta så blir det väl lika när vi åker till dom? Där har vi ju kört utan att betala och nu är det väl mer för vår skull att dom kommer så vi kan träna med fler avbytare? |
|
Tjena Extra spelare kan vara kul. Samtidigt, behövs det verkligen de gånger det redan är “fullt” (4 femmor anmälda). Inte så kul att sitta i båset 2/3 av tiden och glo när andra glider omkring ute på isen i evigheter. Att bli trött är ju kanske en av anledningarna att man kommer dit, annars kan man ju lika gärna stanna hemma. Om jag åker och kör på annat lags istid bidrar jag gärna, tex så som vi gjorde när vi körde med Segeltorp i Visätra, då swishade man 100 kr/gång, det var ett par år sedan. Allting har ett slut, men TTP Vets överlever säkert de flesta av oss. |
|
Är det kort om folk så är det utmärkt om några extra ställer upp. Vi har fått spela med Huddinge när dom har varit kort om folk. Frågan som ställdes var om vi skulle fråga Huddinge då det bara var 13 anmälda till träningen på söndag. Just nu är det 16 anmälda utespelare och 0 målvakter. Jag tror dom flesta är överens om att det är roligast när man är 20+2. |
|
Och apropå betalning…. Ni som inte har betalat får se till att göra det snarast. Vi går igenom betalningarna och rensar bort icke betalande inom kort. Just nu ca. 28 betalande av 49 som är med på kallelserna. |
| Håller med lee |
| Jag håller också med Lee, men det händer inte ofta att vi är så många, (när en match blev inställd ganska nära inpå träningen och fler kunde vara med från Tullinge. |
|
Hej alla, Själv spelar jag i Örbys + 60 lag lagom nivå för mig snart 70..hos det laget är det minst 22-28 utespelare varje måndag kväll 21.30-23.00 o 2 målvakter.. samtidigt deltar ca 10 som är från andra lag typ 40-50.år och de betalar de som är yngre - betalar per gång 100 kr vilket är rimligt när de inte spelar matcher. Jag o Björne o Anders hjälper gärna VETS på matcher men mina 3 gäst deltagningar denna säsong är mer till för att fylla ut antalet på träningarna, bra att ni fyller ut träningarna med spelare från andra lag men gör det med måtta.. Vets måste överleva upp till ni som deltar med glädje o skämt. Nordin |