Forum
Tillbaka| Funns det någon som kan komma loss |
|---|
|
Hej personal, föräldrar och elever! I februari har skolan den årliga hälsomånaden och vi brukar bjuda in föreningar, organisationer och idrottsklubbar under lunchen för att marknadsföra sig till våra elever. Syftet är att ge eleverna möjlighet till en bra och hälsosam fritid. Vi undrar om ni tillhör någon förening, organisation eller idrottsklubb som skulle vilja besöka skolan någon lunch i februari mellan ca kl 11-13? Eller om ni känner någon som är intresserad. Ni kommer bli placerade i vår fina student lounge på entréplan med möjlighet att dela ut informationsblad/flyers, visa upp er samt prata med eleverna. Om ni är intresserade är ni välkomna att skicka ett mail till jessica.diamant .sundsvall@engelska.se. Ge gärna förslag på datum som passar bäst för er så fyller vi upp månaden allt eftersom tills det är slut på lunchtider. Vänliga hälsningar Elevhälsan Andreas Bergström 12 jan, 19:37 |
| Svar (6 st) |
|---|
| Engelska skolan |
| Vi har också en kontakt som hetter mohamed sim jobbar där och vars två barn spelar i flickor 12 eller 14 tror jag. Han kunde ordna med hall om ni vill komma dit och köra något pass för att marknads föra oss och potentiellt nå ut till barn och ungdommar som vill börja. |
| Jag skulle kunna ställa upp med marknadsföring eller ett pass. Men vill gärna inte köra själv! |
| Jag kan, dock inte tisdagar eller onsdagar. |
| Ring manalas pappa maxim och bestäm något han kunde ordna med hall. Med dig anders och mohamed är ni tre personer. |
|
Som jag fattar det kommer vi att vara i skolans uppehållsrum, eller lounge som de kallar det. Har gjort det förr. Hade med lite bollar, lappar och en dator för att visa handbollsklipp. Vore i och för sig bra om vi kunde visa upp klippen på större skärm eller med kanon. |