Forum
Tillbaka| Intersport föreningsshop |
|---|
|
Hej, Här är länken till vår föreningsshop hos Intersport: https://team.intersport.se/sundsvall-handboll För alla ledare ombesörjer föreningen pikétröja, byxa och overalljacka. För att slippa beställa en plagg åt gången så önskar jag att ledare mailar mig med storlek på deras kläder så skickar jag iväg en gruppbeställning. //Mirza Mirza Becirovic 12 sep, 21:07 |
| Svar (31 st) |
|---|
| Xl |
| XL |
|
Pants L Hoodie L T-shirt M Piké T-shirt - |
|
Det finns ingen "tjejmodell" på kedarkläderna? Vi behöver nog testa storlekarna innan vi kan ge besked. |
| La märke till det jag med Hanna 🤔 Jag testar till veckan och återkommer. |
| Jag gissar att jag är lika smal och smäcker som Andreas och Alexander... XL |
| Fick också kommentar att Hoodie och vinterjacka inte finns i dam. |
|
Jag kollar storlekarna snabbt till veckan och återkommer. |
| Vem/hur beställer övrigt material. Västar, bollar mm? |
|
Large /Mattias W |
|
Jag ansvarar för all föreningsinköp Magnus. Moa och Hanna, har bett Intersport lägga till dam modell på ledarkläderna. |
|
Jag noterar era beställningar och vill påminna att alla ledare ska vara medlem i föreningen och att man har betalat in medlemsavgiften. Polisens registerutdrag ska också vara inlämnad till Monica. |
| Vet ni när de skulle få till damstorlekar så man kan prova? |
| Large |
| Large |
| Medium |
| Medium, Jacka med luva |
|
XL |
|
Byxor -L Tröja -M Överdrag-m Registret kommer så fort jag fått det. |
| Medium |
|
Medium genomgående Byxa Överdrags Zip jacka Undertröja |
|
Hej. Önskar stl. L på allt. //Staffan |
| Large på allt, tack. |
|
Martin Eriksson p10 önskar stl M på allt. Tack! |
| XL på allt |
|
Large dam EVOLVE 2.0 W HALF ZIP M på dambyxa M Pikétröja |
| Xl |
|
M dam EVOLVE 2.0 W HALF ZIP M på dambyxa M Pikétröja (dam) |
|
"S dam EVOLVE 2.0 W HALF ZIP S på dambyxa S Pikétröja (dam)" |
| XXL på allt |
|
Nu har de allra flesta ledarkläder kommit, det som saknas är jacka till Hanna, jacka och pikétröja till Amanda samt heluppsättning till Erik Martinsson och Sandra Flodin. Jag har bett om snabb leverans så hoppas det inte dröjer alltför länge. Alla kläder (inklusive det som har kommit till Hanna och Amanda) lämnas av hos Monica imorgon så kan ni stämma av med henne när ni kan komma upp och hämta. Hoppas ni har lämnat in era respektive registerutdrag samt betalat medlemsavgiften. //Mirza |