Forum
Tillbaka| Inventering utbildningsbehov |
|---|
|
Hej, På senaste mötet pratade vi om att inventera behov av tränar- och funktionärsutbildning. Jag vet att vi delvis fick in behoven kring sekretariat sist men tacksam om ni ändå kan fylla i filen så har vi allt samlat. Har lagt dokumentet på Google och hoppas alla kan nå det https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RIh-Kr6QvmawzyW_R2e2aLrOyoR6pDsZ/edit?usp=drive_link&ouid=113458333602955715091&rtpof=true&sd=true Jag har fått bussbehov för seriespelet från de flesta men om ni inte skickat in så gör det. Lycka till i helgen ni som spelar! //Åsa Åsa Heurlin 3 okt 2024 |
| Svar (5 st) |
|---|
| Har uppdaterat accessen så att filen nu är helt öppen och ska kunna nås av alla. Ber om ursäkt för eventuellt strul! |
| Har fyllt i lite. Vi har några i laget som har gått utbildningarna, men eftersom vi aldrig fick chansen att använda profixio ifjol så är de lite ringrostiga. |
|
Fyllt i för p8 själv har jag bara gammla utbildningen vad det motsvarar Och betyder vet jag inte i den nya tränar stegen |
| Uppdaterat för P12 (2012). |
| Utifrån inventering, har vi fått ngn koll samt datum för eventuella utbildningar? Tänker så jag inte missat ngt... :/ |