Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
8 jun 2025 1 kommentar
Hej alla!
Vi vill påminna om att det är vår tur att bemanna kiosken på idrottsplatsen nu på lördag den 14 juni, kl. 9.00–12.00. Kiosken har blivit en riktig succé – och det är tack vare ert engagemang! Nu behöver vi hjälpas åt igen för att hålla den goda stämningen vid liv.
Vi behöver minst två personer under detta pass.
Kallelse har skickats ut – svara gärna så snart som möjligt!
⚠️ Om vi inte får in några frivilliga innan tisdag kl 21:00 kommer vi behöva lotta ut platserna bland målsmän till de barn som har hemmamatch denna dag. Faller lotten på er och ni inte kan den dagen är det ert ansvar att hitta en ersättare.
Säsongsavslutning:
Efter träningen tisdagen den 17 juni planerar vi att ha en liten avslutning för säsongen. Vi tänkte träna 1h och sen käka lite grillat och umgås lite efter träningen.
Fotografering – tisdag 10 juni:
Nu på tisdag blir det fotografering istället för vanlig träning. Vi delar ut matchställ på plats så att alla är enhetliga. Fotograferingen förväntas ta nästan hela träningen så ingen ordinarie träning, OBS! glöm inte fotbollsskor och benskydd.
// Tränarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Linda 9 jun 2025
Hej.Jag kan stå i kisoken på lördag.
Linda