Forum
Tillbaka| Anmälan till Kristallcupen och Region/Rikspokalen |
|---|
|
I anmälan till Kristallcupen/Pokalserierna anger du följande 1) Namn, födelseår och ålder för tävlande. Du som anmäler dej som ledare/domare anmäl dej med namn och grupp eller domarsteg. 2) För er som tävlar eller är domare/ledare/chaufför även på söndag: Anmäl att ni avser tävla/delta på söndag samt om ni behöver övernattning. 3) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 4) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) ange om du kan köra lördag/söndag. 5) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 15 sep, 17:31 |
| Svar (15 st) |
|---|
| Jag kan vara både steg ett och steg två domare. Jag är född 2010. Jag behöver åka med någon fram och tillbaka. |
| Marit anmäler sej som domare på steg ett. Marit behöver åka med någon fram och tillbaka. |
|
1) Nova Öhlund Westerberg, född 2012, steg 3 3) Vi kan vara KC 4) 3 platser (2 platser utöver Nova) 5) Kör helst inte minibuss |
|
Anmäler Matilda Ramirez, 2014. Åker egen bil. |
|
Anmäler Mila Pirak Falk 2015 till steg 5 (lördag) och klubbpokalen egna serier (söndag). Jag följer som ledare för steg 5 och för klubbpokalen. Kan vara KC (får återkomma om antal platser, oklart om Håkan och Hilma följer). Kör inte minibuss. Vi behöver, som det ser ut nu, övernattning lördag till söndag. |
| Jag anmäler mig som steg ett och två domare. Jag behöver ingen skjuts. |
| Anmäler Ingrid Bergdahl 2015 steg 4. Jag följer med som ledare steg 4. Kan vara KC om det behövs (åker helst) har plats för ytterligare 3. Vi är bara på lördag. |
|
Kajsa Hagenbuch 2013 tävlar steg 4 på lördag Jag kan följa med som steg1 domare och kc. Kan köra minibuss. Har 3eller 5 platser över i bilen. Vi är bara med på lördag. |
| ElleSiri Skinnar Påve född 2012. Steg 4. Behöver skjuts. Jag kan tyvärr inte vara ledare då jag är kursledare på jobbet i Hälsingland just den helgen! |
| Anmäler Alma Enlund, född 2014 på steg 3. Jag kan inte följa med som ledare denna gång. Alma är bara på lördag och behöver skjuts förstås. |
| Sonja Heikkinen 2013 tävlar steg 3. Behöver skjuts. |
| Anmäler Edith Jonsson född 2012 tävlar steg 5 på lördagen och klubbpokalen på söndagen. Åker egen bil, men vill bo med de andra tjejerna. |
|
Anmäler Vanessa Johansson, född 2014 till steg 5 (lördag) och klubbpokalen egna serier (söndag). Jag följer som ledare där jag behövs och för klubbpokalen. Kan vara KC, har 3 platser över. Kan köra minibuss. Vi behöver övernattning lördag till söndag. |
| Anmäler Nikki Blomqvist, född 2012, steg 6. Tävlar Lördag och Söndag. Vi tar egen bil. |
|
Tillägg till reseplan. Hilma och Håkan blir medföljande. Så Håkan kan vara KC och då plats för 1 till. Gällande övernattning, så kan vi lösa den på egen hand hos bekanta, om det blir besvärligt att boka in dem två också. Hör av er isåfall. |