Forum
Tillbaka| Anmälan Höstcupen i Kiruna |
|---|
|
Anmälan till höstcupen i Kiruna, ange: 1) Tävlandes/Tränare/Domares namn samt steg. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Hur många portioner mat du beställer (föräldrar/tränare kan också beställa lunch). Ange om du önskar glutenfri pasta. Köttfärsåsen är mjölk/laktosfri. Magnus Lindholm 7 sep, 17:59 |
| Svar (16 st) |
|---|
|
1) Nova Öhlund Westerberg, steg 3 2) Vi kan vara KC 3) 3 platser inkl. Nova Nova tar med egen mat |
|
Hej. Anmäler Mila Pirak Falk -15, steg 5 jag kan följa med som ledare till steg 5/6. Vi tar med egen mat. Åker gärna tåg, om möjligt. |
|
Anmäler Alma Enlund, född 2014 på steg 3. Jag följer med som ledare, gärna på steg 3. Vi beställer också 2 portioner köttfärssås och pasta! /Kriko |
|
Anmäla Kajsa Hagenbuch, född 2013, pa steg 4. Jag följer med som KC är tanken, om inte Silke absolut behövs som domare. Helst ville hon inte följa med. Vi beställer 2 portioner Köttfärs. Skulle Silke följa med behöver 1 port vara glutenfri. Har plats i bilen för 3 till utöver Kajsa och mig. |
| Jag anmäler mig som domare för steg 1 och 2. Jag behöver skjuts. Beställer 1port glutenfri |
| Jag anmäler mig som domare för steg 1 och 2, för den de behövs. Jag behöver skjuts och jag beställer en portion mat |
| Marit anmäler sej som steg-1 domare och behöver åka med någon, Marit beställer 1 köttfärsås och pasta |
|
Anmäler Edith Jonsson, steg 5. Hon behöver skjuts, åker gärna med Nova om det passar. Tar med egen lunch. |
| Aila J Blind steg 2. Är oklart jag kan följa med, återkommer. |
| Anmäler Ingrid Bergdahl 2015 steg 4. Jag följer med som ledare för steg 4. |
| Eftersom det finns nog med domare enl ovan så följer jag med och INTE Silke. |
| Nikki Blomqvist anmäler sig på steg 6, född 2012. Beställer 1 portion mat. Oklart om någon av oss kan följa med, återkommer. |
|
Anmäler Matilda Ramirez, 2014, steg 4. Daniel kan vara KC med 2 plats över, kan även ställa upp som busschaufför om det behövs. Beställer 2 portioner mat. |
|
Vanessa Johansson, 2014, steg 5. Kan vara KC, 3 platser över. |
| Tillägg: Jag kan följa med som ledare till steg 5 eller 6. |
| Ellesiri skinnar påve. Steg 4. 1 portion köttfärssås. Jag kan vara ledare.steg 2 |