Forum
Tillbaka| Anmälan Anatoli Cup |
|---|
|
Vi har förhoppningar att kunna hyra en stor buss till denna tävling, men om det inte går, eller vi blir för få så ange om du kan vara klubbchaufförom det skulle bli aktuellt att köra egna bilar. I anmälan till Anatoli cup anger du följande: 1) Namn, fördelseår för tävlande. Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. 5) Det behövs många föräldrar som kan ställa upp som domare, alla får räkna med att ta något pass. Om du har dömt någon gren tidigare, ange det i anmälan. Magnus Lindholm 14 maj, 19:41 |
| Svar (28 st) |
|---|
|
Kajsa Hagenbuch, 2013, Kan vara KC och har plats till 3 personer till, kan även köra hyrd minibuss. Kan hjälpa till, har alltid varit vid sprint och gör gärna samma sak igen, det är kul. |
|
Nova Öhlund Westerberg, 2012. Vi kan vara KC, har plats för 2 st till (exkl Nova) Våra domar-erfarenheter är likamed noll, så gärna något lättförståeligt :) |
|
Aila Johansson Blind, 2012. Jag kommer inte kunna följa denna gång då jag är på tävling på annat håll. |
|
Matilda Ramirez, 2014. Daniel kan vara KC, plats för 2 st. Kan även köra minibuss, Annars åker vi stora buss (Matilda, Liliana och Daniel). Jag Liliana kan ställa upp som domare, har tidigare varit i "Brygga", annars kan vara i en annan om det behövs. Daniel ställer upp som domare om det behövs, ingen erfarenhet. |
| Nikki Blomqvist, 2012. Vi tar egen bil, återkommer om KC. |
| Vanessa Johansson, 2014. Jag kan vara KC om det inte blir buss, har då 2 platser över. Kan vara domare, har haft repklättring alla gånger tidigare så kan gärna ha det igen. |
|
Alex Nordström 2015 Glim Nordström 2017 Jag kan köra fullstor buss eller vara KC. Kan vara domare eller ledare om det behövs, har ingen tidigare erfarenhet. |
|
Anmäler Mila Pirak Falk -15. Jag följer med som ledare för flickor -15. Kan vara KC, har 2 (ev. 3 platser utöver oss två), vet mer närmare om Hilma vill följa med och hejja. |
|
Hedda Nordqvist, 2015 Jag följer med & kan hjälpa där det behövs, har ingen erfarenhet av dömande. Kan vara kc, har då 5 platser utöver oss. |
|
Ingrid Bergdahl -15 Jag följer som ledare för flickor -15. Kan gå med annan grupp om det behövs. Jag kan vara kc om det inte blir buss har då 3 platser över. |
| Anmäler Isak 2015 och Ellesiri 2012. Jag följer med som ledare för flickor 12-13 eller pojkar 15. Kan äv gå med annan grupp. |
| Isak Skinnar Påve 2015 och Ellesiri Skinnar Påve 2012 |
| Anmäler Edith Jonsson född 2012. Tror att någon av oss kan följa med, återkommer om det. |
|
Madicken Wilhelmsson, 2016. Oklart än hur många vi blir i bilen, kan ev ha plats för 1p. Aldrig dömt, kommer ha med oss lillebror, så blir nog svårt att hjälpa till att döma. |
| Jon Stuge 2014. Kan vara KC, har plats för tre i bilen. |
| Kan vara domare. Dömt armhävningar tidigare. |
| Isabelle 2013 tar egen bil |
| Kommer dit själv från annat håll än Jmk. Aldrig dömt innan. |
|
Ivan, född 2013 anmäler sej till tävlingen. Marit följer med som "Vuxen" och kan vara ledare för något gäng där det behövs. |
|
Ajlin Pirak, 2015 Kan vara kc. Noll domarerfarenhet. |
|
Tim Hansson, 2017 Jag kan vara ledare i pojkar klass 1. |
|
Ingá-Siri Sevä Nutti. 2015. Jag kan vara KC med både egen bil eller minibuss. Ingen domarerfarenhet. |
| Amanda Heikkinen 2015 följer med Elina och Hedda |
|
Sire följer med |
| Kelly Nordlund född 2017. Återkommer om vi tar egen bil eller följer med bussen. |
|
Ebba lidberg, 2017. Jag kan vara KC, har då 3 platser över. |
| Vi åker med bussen. Kelly + två vuxna. |
|
Kelly och Ebba åker med bussen. Deras vuxna tar egen bil. Sire-Elle + ev. pappa Ante åker med bussen. Ajlin och mamma Brita Iren åker med bussen. |