Forum
Tillbaka| Anmälan Umeåcupen |
|---|
|
I anmälan anger du följande: Namn, fördelseår och steg för tävlande . Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. Ange om du tävlar både på lördag och söndag. Magnus Lindholm 20 mar, 17:14 |
| Svar (24 st) |
|---|
|
Vanessa Johansson, 2014, steg 5. Jag följer med som ledare. |
| Alma Enlund, 2014, steg 3. Alma tävlar bara på lördag. Jag följer med som ledare. /Kristina |
| Ingrid Bergdahl, 2015, steg 3 lördag. Jag följer med som ledare. |
|
Mila Pirak Falk 2015 tävlar lördag, steg 5. Jag följer som ledare för steg 5 el. 6. Eventuellt följer Håkan och Hilma som medföljande, men återkommer senare om det. |
|
Anmäler Kajsa Hagenbuch, 2013, steg 4 Jag kan följa med som domare( steg 1) |
| Kajsa tävlar bara på lördag |
|
Anmäler Emma Kuhmunen, 2013, steg 4. Jag kan följa som steg1-domare. |
| Jag kan köra minibuss vid behov om det ska köras till tågstationen. |
|
Aila Johansson Blind, 2012 steg 2. Tävlar enbart lördag. Jag har anmält mig som tillgänglig steg 1 domare. Jag och Aila behöver boende. Kan köra egen bil till tågstationen och har då plats för 3 till. |
|
Kajsa och jag behöver boende. Jag kan vara Kc, har då 3 platser över |
|
Anmäler Edith Jonsson född 2012 till steg 4. Jag antar att hon bara tävlar lördag? Jag följer med. Vi vill åka tåg, men behöver inte boende. Jag kan köra hyrd minibuss om det behövs. Har inte tillgång till bil den helgen. |
| Anmäler Ellesiri 2012 steg 4 , tävlar lördag. Jag är med som ledare. Behöver boende o tåg. |
| Tillägg: Vi ska åka tåg och behöver boende! |
| Tillägg: Jag och Vanessa behöver boende och tåg. Jag kan inte ta egen bil till Boden men kan köra minibuss vid behov. |
| Jag och Ingrid åker tåg och behöver boende. Jag kan köra, har tre platser över. |
| Tillägg: Emma och jag behöver boende och tåg. |
|
Tillägg: Håkan och Hilma följer. Håkan kan vara KC, en plats över. Behov av tågresa och boende för oss 4. |
| Tillägg: Jag och Edith behöver också bo på hotell! (Helst med fönster) |
|
Anmäler Nova Öhlund Westerberg, 2012, steg 2 lördag. Behov av både tågresa och boende på hotell (tillsammans med Anna-Karin och Edith) |
| Márge Marainen, född 2013, steg 4. Jag följer med. Vi behöver boende och tåg. Kan troligtvis inte ta egen bil. |
| Anmäler Sonja Heikkinen, 2013, steg 2 behöver både tåg och boende på hotell (med Ann-charlotte och Aila) |
| Anmäler Matilda Ramiréz född 2014 ,steg 3 jag föjer med och är kc vid behov , vi åker tåg behöver boende . |
| Nikki Blomqvist, född 2012, steg 6. Hon åker tåg och behöver boende tillsammans med Edith och Anna-Karin. |
| Nikki tävlar både lördag och söndag |