Forum
Tillbaka| Anmälan NorrCupen + Läger Luleå (MAG) |
|---|
|
Anmälan till NorrCupen i Luleå. (manlig AG), stegserietävling och läger. 22/2-23/2-2025 Plats: Arcushallen, Luleå. Tävling lördag 22 februari från 10:00 - ca 16.30. Läger söndag 23 februari från 09.30- ca 15.00. Här anger du: 1) Tävlandes namn samt födelseår. 2) Om gymnasten även ska delta på lägret. 3) Om du kan vara domare. 4) Om du kan ställa upp som ledare på golvet under tävlingsdagen. 5) Om du behöver boende (reseansvarige ordnar detta). 6) Om du kan vara KC och hur många gymnaster som får plats i din bil (minst 3). Anmälan ska vara inne SENAST söndag 2 februari Ann-Charlotte Blind 31 jan, 20:10 |
| Svar (6 st) |
|---|
|
Max Johansson Blind 2010 anmäler sig till tävling och läger. Jag följer med som ledare. Jag kör bil och har plats för 3 st utöver. Vi behöver boende. |
|
Alex Nordström 2015 anmäler sig till tävling och läger. Jag är godkänd för att E-döma i bygel, ringar, barr och räck, övrigt måste jag träna mer på för att få döma. Så beroende på hur behovet av domare ser ut kan jag följa med antingen som det eller ledare, eller passa på att ”praktisera” som domare. Jag kör bil men har tyvärr inte plats för fler eftersom särbo och lillebror också följer med. Vi behöver boende. Eventuellt åker vi kanske redan fredag eftermiddag, då betalar vi gärna själva mellanskillnaden för såväl extra natt som eget/större rum. |
|
Rasmus Hagenbuch 2011 tävlar på steg 2, är med på läger. Jag kan vara domare. Rasmus behöver boende. Om det går bra åker jag hem efter tävlingen , är inte med på lägerdagen. Jagkör bil dit på lördag och tillbaka efter tävlingen. Kan ta med 3 personer. |
| Rasmus behöver då plats i bilpå söndag på vägen tillbaks |
| Jon Stuge, 2014 anmäler sig till tävlingen och läger. Han behöver boende. Jag kan vara ledare om det behövs och har tre platser över i bilen, kör på lördagen. Men om möjligt inte på söndagen. Blir det kris med bilplatser kan jag hämta på söndag, men behövs jag inte som ledare på söndagen tänkte jag åka hem på lördagen. Men Jon stannar över natten. |
|
Jon-Ánte född 2013 Vill tävla och vara med på läger. Behöver boende. |