Forum
Tillbaka| Anmälan Vinterpokalen i Arvidsjaur |
|---|
|
I anmälan anger du följande: 1) Namn, födelseår och steg för tävlande . Du som anmälder dej som ledare anmäl dej med namn och grupp. 2) Om du kan ställa upp som klubbchaufför. (Dvs köra eget barn plus fler platser till förfogande, anpassa körtider till tävlings start och avslut.) 3) Hur många platser du har om du kan ställa upp som klubbchaufför (minst 3 inkl. eget barn. ) 4) Om du kan tänka dig att köra hyrd mini-buss. Magnus Lindholm 22 jan, 21:05 |
| Svar (13 st) |
|---|
|
Ellesiri Skinnar Påve 2012, steg 3 Jag kan vara ledare. |
| Marit kan vara domare och behöver då åka med någon |
|
Anmäler Emma kuhmunen, 2013,steg 4. Jag kan vara steg 1-domare om det behövs. Jag kan köra minibuss om det behövs, annars behöver Emma skjuts och jag med vid eventuellt dommeri:) |
| Jag anmäler mig som steg 2 domare. Behöver inte skjuts då jag stannar kvar i Arvidsjaur. |
| Ella Ristin anmäler sig som både steg 1 och främst steg 2 domare. Behöver skjuts. |
| Jag anmäler mig som steg 1 och 2 domare. Jag behöver skjuts |
|
Aila Johansson Blind 2012 steg 2. Jag kommer inte att kunna följa med då tävlingen krockar med pojkarnas tävling. |
|
Vanessa Johansson, 2014, steg 5. Jag följer med som ledare eller domare (steg 1). Osäkert om jag kan vara kc denna gång. |
| Alma Enlund, 2014, steg 3. |
| Ingrid Bergdahl 2015 steg 3. Jag följer med som ledare steg 2,3 |
| Anmäler Edith Jonsson född 2012, steg 4. Mest troligt kan en av oss föräldrar följa med och köra minibuss. |
| Jag anmäler mig steg 6, 2012 vi tar egen bil vi återkommer om KC |
|
Anmäler Matilda Ramirez. Steg 3 Kan vara kc 4 platser |