Forum
Tillbaka| Anmälan Anatoli Cup 4 juni. |
|---|
|
Resan blir med buss. Funktionärer: Vid Anatoli cup behövs föräldrar som domar-funktionärer. PCG förväntar sig alltså att de föräldrar som har möjlighet ställer upp om man vill att ens barn ska delta. Ange vilken förälder/vuxen som kan vara funktionär eller om ni har förhinder. (Skulle det bli så att vi har fler funktionärer än vad det behövs så meddelar ledare vilka föräldrar som blir funktionärer.) Tävlingsomkostnadsavgift för gymnast är 200 kr. Ledare/funktionär betalar inte för bussen. Om någon mer åker med, t.ex. en mormor eller nåt så betalar den personen 200 kr för bussen. I anmälan – ange: - Gymnastens namn och födelseår - Namn på förälder/vuxen som följer med som funktionär alternativt om ni har förhinder. - Även ledare och andra som ska med måste anmäla sig i forumet, detta för att veta hur många som ska åka med bussen. Sista anmälningsdag 24 maj! Information om avresetid m.m. kommer senare. Elsa Lindholm Blind 20 maj 2022 |
| Svar (29 st) |
|---|
|
Marit Lindholm Blind, född 2010. Magnus Lindholm kan vara funktionär. |
| Alma Enlund, född 2014. Jag kan vara funktionär om det behövs. |
|
Elias Kuhmunen 2011. Emma Kuhmunen 2013. Varken jag eller Nihko kan följa med. (Nihko jobbar och jag har ingen barnvakt till småttingarna). |
|
Max Johansson Blind 2010 Aila Johansson Blind 2012 Ann-Charlotte anmäler sig som ledare för pojkgruppen. |
| Jag följer som tränare. Helga och Maja tävlande. |
|
Lilly 2014 och Livia 2011 vill tävla. Jag kan följa med som ledare/funktionär |
| Vanessa 2014 anmäler sig. Jag kan följa som ledare/funktionär (om jag ska vara domare har jag gärna repklättring som sist) |
| Áile Utsi (2006) anmäler sig. Jag följer med som funktionär för Stora TG. |
| Matilda 2014 anmäler sig. Daniel kan vara med som funktionär. |
| Saga Grahn 2008 anmäler sig. Både jag och Per jobbar tyvärr. |
| Márge Marainen född 2013. Jag som funktionär eller gå med en grupp. |
| Sanne-li och Matilda anmäler sig! Jag kan följa med och vara behjälplig! |
|
Hilma Pirak Falk född 2013 Mila Pirak Falk född 2015 anmäler sig. Både Håkan och jag följer med som hjälp, om det behövs. |
|
Rasmus Hagenbuch 2011 Kajsa Hagenbuch 2013 anmäller sig. Dirk och jag följer med och kan hjälpa till. Vi åker evtl i egen bil... |
| Jovva Iverstrand anmäler sig o jag hänkar gärna på som funktionär eller vad ni behöver mig till. |
| Matilda anmäler sig och vi är 4 st. Som kan vara med som funktionärer. Matilda åker bus med 2 st. Vi tar egen bil också. |
| Jag anmäler mig! Är född 2001:) |
|
Nikki anmäler sig, född 2012 Oklart om jag kan följa med. |
| Ella Öhlund 2014 anmäler sig. Jag följer med och hjälper till om det behövs. |
| Edith Jonsson född 2012 anmäler sig. Jag följer med. Jag kan hjälpa till t.ex med att döma något som inte är så komplicerat, sist tror jag att jag dömde piksittande med någon som var mer rutinerad. |
| Ella Ristin Rimpi f.2010 anmäler sig. Jag följer med som ledare för stora TG. |
| Jovva Iverstrand 2014 |
|
Othilia Östlund 2012 anmäler sig. Jag eller Melissa följer, vem än som följer kan vara funktionär om det behövs |
|
Jona Valio Länta, 2014 Esaia Valio Länta, 2011 Jag har ingen barnvakt så har ingen möjlighet att vara funktionär. |
|
Hej! Behöver några förtydliganden. Björn - vilka år är Helga och Maja födda? Sanne Li och Matilda vet jag vilka år de är födda - annars hade jag haft problem ;-) Matilda 2014 - ett efternamn och namn på personer som kan vara funktionärer. (Om ni inte vill skriva här i forumet kan ni sms:a till mig, 070-265 71 60. Magnus - vad heter Nikki i efternamn och besked om du kan följa. (Samma sak som ovan, om du ej vill skriva i forumet skicka sms till mig.) Mirja - efternamn på dina tjejer? |
| Lilly och Livia heter Arvidsson Spik i efternamn |
| Ellesiri Skinnar Påve 2012 ska också följa med! |
| Ellesiri är anmäld? |
| Ja, Ellesiri är anmäld🙂 |