Forum
Tillbaka| Lycksele Cup närmar sig , packlista och lite kom i håg |
|---|
|
Hej alla! Nästa vecka är det äntligen dags för cup! Jag hoppas att ni alla är laddade. Har det löst sig för alla med skjuts? Hör av er annars. Både vi och Team 13 tjejer kommer bo på Södermalmsskolan som tidigare år. Det känns bra att vi får husera där i år igen😊 På fredag morgon ingår inte frukost så vi kommer ta en promenad till hotell Lappland och käka hotellfrukost. Jag återkommer när jag vet vad priset blir. Spelschemat har kommit och ni har säkert hört att vi har match kl 23.00 på lördagkväll och att vi helst ska komma 1a, 2a eller 3a för att slippa spela slutspelsmatchen som är kl 7.00 på söndag😅 Det är många deltagande lag i år och många matcher som ska spelas så därför det är tidiga och sena matcher. Vi får vara glada att vi får spela alla våra matcher på Tannen och slippa åka ut till Forsmyran. I år kommer det att finnas en scen på tennisbanan där det kommer vara olika aktiviteter med anledning av att cupen har 30 års jubileum. Packlista: ⚽ Matchställ (tröja, shorts, strumpor) ⚽ Ett par extra fotbollsstrumpor ⚽ Fotbollsskor ⚽ Benskydd ⚽ OIK t-shirt, blå ⚽ OIK-dress, blå långärmade tröjan och svarta träningsbyxor ⚽ Svart OIK t-shirt från förra året (ni som har) ⚽ Vattenflaska ⚽ Tofflor ⚽ Gympaskor ⚽ Galge (att hänga upp blöta/svettiga kläder på) ⚽ Klädnypor (att hänga upp handduken ute på tork) ⚽ "Glasspengar" ⚽ Solkräm ⚽ Solglasögon ⚽ Badkläder ⚽ Handduk ⚽ Hygienartiklar (tandborste, tandkräm, duschgrejer, mensskydd, linser, glasögon) ⚽ Liggunderlag/madrass ⚽ Sovsäck eller liknande ⚽ Kudde ⚽ Sovkläder ⚽ Gosdjur/bok eller annat som är bra att ha vid sovning ⚽ Varmare jacka/regnjacka/vindjacka & byxa ⚽ Skavsårsplåster compeed ⚽ Resorb, 2 rör ⚽ Huvudvärkstabletter Kan vara bra att ha: ⚽ Keps ⚽ Myggmedel ⚽ Skohorn ⚽ Paraply ⚽ Öronproppar ⚽ Skarvsladd/grenuttag för pumpning av madrasser samt laddning av mobiler För god sömn hos alla: ⚽ Filt att ha under madrass ⚽ Lakan att ha på madrass Filtar och lakan är för att undvika en massa gnissel vid rörelse (av tidigare erfarenhet vet vi hur hemskt det kan låta) och för att undvika pyspunka på eventuella luftmadrasser. Såklart finns det andra saker som du kan behöva ha med dig och då tar du med det. Har alla OIK kläder som passar? Den blå t-shirten, den blå långärmade tröjan, blå shorts och svarta träningsbyxorna. Varför jag frågar är för att det är flera som inte har OIK kläder på sig vid träning eller match men som haft det innan. Det är viktigt för lagkänslan att alla känner tillhörighet och det ser även väldigt snyggt och proffsigt ut när alla kommer lika klädda. 💙🤍💙 Har ni urväxta kläder som ni vill sälja så finns det spekulanter på begagnade OIK kläder. Vi måste komma i håg att ta med "supporterprylar", om dom finns kvar, flaggor, skyltar, pom pom, banderoll och Daisy. Har ni andra bra grejer som tutor så ta med det👍 Hoppas att alla föräldrar och anhöriga som ska med har fått tag på bra boende och att ni som ska bo på campingen fått bra platser på Orrvägen. 😊 Är det någon som har en lång tvättlina att låna ut, meddela gärna mig. Nu hoppas vi på sol och fint väder🌞⚽ In och kolla spelschemat här. Vi spelar i F14 och Team 13 i F12. https://www.cupmate.nu/cup/lappland-soccer-cup Gunilla Sparrman 19 jun, 00:09 |
| Svar (4 st) |
|---|
| https://www.cupmate.nu/images/docs/15257_11.pdf |
|
Ta med en mugg! Bra att ha till kvällsfika och Resorb! |
|
⚽️Ta med blåa OIK shortsen! Stod inte på packlista! |
| ⚽️Ta med blåa OIK shortsen/träningsshortsen! Stod inte på packlista! |